Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spennende plasser du har onanert, eller hatt SEX :)

Anbefalte innlegg

Satt på toget til Bergen en gang. En superdeilig dame satt like ovenfor meg med kløfta slik at jeg så halvparten begge frontlykten. Jeg tok på meg solbriller, mens jeg latet som jeg les i en bok. Tilslutt tok det overhånd og jeg måtte på do... :whistle:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt sex i dusjen, baderomsgulvet, i nabohuset når naboene ikke var hjemme (hadde fest i huset ved siden av).

Har fått bj på stranda, i havet, i badekaret, i bilen, i stua mens 10-12 andre personer satt rundt, utendørs på en skole osvosv.

Pleier egentlig å holde meg til senga eller andre sikre steder, men kan bli litt kortenkt av og til når det er alkohol i bilde.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Still going

Har pult dama i vannet på nudiststrand i Malmø. Masse folk rundt oss med store smil. Rakk så vidt ned til bunn mens hun hadde beina rundt hoftene mine og duva opp og ned. Hærlig.

Lenke til kommentar

Bilen: på skogsveier, busslommer, parkeringsplasser, badestrender, bensinstasjoner, så si overalt det går ann å parkere i dagslys.

Lastebilen, på fest i gangen, på dass på fest, på fest på sofaen i kjellern, min egen seng:O, på et hotellrom mens kompisen min og dama hans lå å snakka 3m unna, i pc stolen mens jeg spilte wow^^, stående i grøfta på kvelden, pulte bestevennina til en jeg møtte for første gang mens han lå i samme sofa.

Kommer ikke på noen fler akkurat nå:p

Lenke til kommentar

Håper ingen av dere blir min kjæreste. Tenk å utlevere intime episoder på internett.

Vel vel. Regner med det meste her inne er eventyrhistorier av single ensomme personer.

Lenke til kommentar

"Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg.

"

Erhm.

Lenke til kommentar

Jeg har nettopp flyttet til Trondheim og må si at en hyrdestund på Kristiansten Festning virker fristende. Helst sittende på en av kanonene på ytterveggen som vender ut mot fjorden. Å penetrere ei fager møy på et sted hvor man får kombinert et historisk sus med risikoen for å bli oppdaget virker veldig forlokkende. Etterpå kan vi holde hender mens vi nyter den spektakulære utsikten av solen som glir ned i Trondheimsfjorden.

Jeg tror faktisk det er hovedambisjonen for året som kommer.

Kan jo foreslå Gløs. Feire 100 skapende år og greier, hvilken bedre måte er det ikke?

Lenke til kommentar
Gjest akershus

hmm, har ikke onanert på så mange andre plasser enn dusjen, soverommet, stua alene på kvelden, utti skogen, fjellet, på fisketur i robåt(alene:P)

steder jeg har hatt sex eller blitt runket av dama: svømmebasseng, boblebad, hytte på rommet mitt med familien til dama i rommet ved siden av pluss vennepar av de, og samma hytta med samma folka i dusjen, bilen.

er flere plasser men kommer ikke på flere med det samme:P

Lenke til kommentar

Mest spennende sted jeg og kjæresten min har hatt sex må være på en benk ved en lokal butikk, rett ved parkeringa på dagtid. Husker det var snø ute, ganske så kaldt! :D

Det kjørte en del biler der såklart, og tror nok at noen merka at vi dreiv med noe rart der, haha :D

Lenke til kommentar

Håper ingen av dere blir min kjæreste. Tenk å utlevere intime episoder på internett.

Vel vel. Regner med det meste her inne er eventyrhistorier av single ensomme personer.

Alt her er jo uansett anonymt, ingen som vet hvem du er bak brukeren med mindre du har sagt det til noen :p

Dessuten, er ikke så ille å fortelle folk hvor man har gjort det.. Er mye være å legge ut bilder av det på forskjellige steder.

Lenke til kommentar
Gjest gutt15 ;;

Har runket i senga under lillebroren min mens han sov, i bilen, utedo, soveposen, men mest i senga.

Har også blitt runket på kino, under ei dyne på en fest (der det satt folk rundet meg), i fange til dama mens jeg var til en kompis...

Kom ikke på flere nå :ph34r:

Lenke til kommentar

jeg har koset meg litt overalt blant annet diskotek (under bordet), vannet i syden fant ut like etter på at det var en liten gutt med svømmebiller uner vannet, bobilen med vennina mi like ved, restaurant doen, stua da jeg var hjemme alene, dusjen, men gjør det som regel på rommet mitt.

jeg har også blitt fingret på fest var full så jeg klarte å si det til alle :blush:

det var vell det jeg kom på akuratt no :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...