Nik0 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Hatt sex: Toalettet på et kjøpesenter Toalettet på en videregående skole. I en busk. På en lekeplass I bilen Fingret jente: På en kino Trapp til parkeringshus På stranda I sofaen hos henne da plutselig moren kom inn.. + mange andre steder.. Runket gjorde jeg vel overalt for noen år siden da hormonene var klikka. Endret 10. juni 2010 av bluechamp 1 Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Jeg runket to kompiser i klasserommet en gang, men satt bakerst så det var ikke noe stress. Og en gang runka jeg i dyrebutikken. er du en gutt? 3 Lenke til kommentar
harald3 Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Runket: På doen hjemme På skoledoen I klasserommet da det ikke var noen der. Hadde låst døra, men en pen assistent prøvde å åpne døra, skulle ønske hun hadde låst den opp xD På biblioteket på skolen I kjellern På et kontor På rommet mitt Noen ganger blir jeg plutselig sprengkåt, så må få det gjort Endret 11. juni 2010 av harald3 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 På toget, på bussen, på stranda, på skolen i timen. Kommer ikke på noe mer akkurat nå. blei du sett da på skolen?, vill ikke jeg anbefale at folk gjør . Lenke til kommentar
Romis Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Runket: På doen hjemme På skoledoen I klasserommet da det ikke var noen der. Hadde låst døra, men en pen assistent prøvde å åpne døra, skulle ønske hun hadde låst den opp xD På biblioteket på skolen I kjellern På et kontor På rommet mitt Noen ganger blir jeg plutselig sprengkåt, så må få det gjort Forklar? Endret 14. juni 2010 av Romis Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Runket: På doen hjemme På skoledoen I klasserommet da det ikke var noen der. Hadde låst døra, men en pen assistent prøvde å åpne døra, skulle ønske hun hadde låst den opp xD På biblioteket på skolen I kjellern På et kontor På rommet mitt Noen ganger blir jeg plutselig sprengkåt, så må få det gjort Forklar? Jeg kan forklare Lenke 1 Lenke til kommentar
Gjest HarBrukerNavnMen Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Rareste plassen var vel på gresset rett ved siden av en gangvei Var like ved en kirkegård Jeg og dama var på fest og så skulle vi gå til en uteplass sammen med noen folk. Litt promille + sprengkåte tenåringer = "Gå i forveien dere! Vi kommer snart, skal bare prate litt..." I ettertid er jeg egentlig jævlig glad ingen kom gående langs den gangveien. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) * ja, avsluttning og fest er ikke en bra. Beklager innlegget Endret 17. juni 2010 av Skrujernet Lenke til kommentar
Blowbob Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Har ikke hatt noe spennende sexliv enda. Fikk kuken sugd på verandaen til kjæresten min, ble sugd i stua mens foreldrene var ute og jobbet rundt huset. Oppdaterer posten min, når det skjer noe mere spennende. Lenke til kommentar
nnys Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Har hatt samleie på stranden, toalettet på flyet og i skogen, men å ha sex på stranden og sistnevnt er vel ikke så mye å skryte av da jeg fikk en del sand inni, pluss at det var en del insekter i skogen. Edit: skrivefeil Endret 5. juli 2010 av ~Angelica Lenke til kommentar
Gjest bondelandet Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Har purt ei i en haug med høy, det var ikke så smart da det viste seg å være brennesle i høyet :S Stakkars lita hadde diiigre blemmer på stussen :/ good sex involves a bit of pain. Prince Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Reiste til hytta. Gikk tur alene i skogen. Følte for å bare ta av meg alle klærne, nyte livet og ta meg en runk i den frie natur. Veldig fin følelse for å være ærlig! Veldig sunt! Lenke til kommentar
Gjest ssssss Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 hadde sex på en parkeringsplass, på taket av en bil hehe. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Reiste til hytta. Gikk tur alene i skogen. Følte for å bare ta av meg alle klærne, nyte livet og ta meg en runk i den frie natur. Veldig fin følelse for å være ærlig! Veldig sunt! Siden når ble det direkte sunt å runke i skogen? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Reiste til hytta. Gikk tur alene i skogen. Følte for å bare ta av meg alle klærne, nyte livet og ta meg en runk i den frie natur. Veldig fin følelse for å være ærlig! Veldig sunt! Siden når ble det direkte sunt å runke i skogen? Være naken er sunt, runke er jo heller ikke akkurat ille for kroppen og frisk luft er sunt! Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Luft på bryllupsgodsakene er bra ja, også å gå med de fritt når det er varmt er bra for sædproduksjonen og kvaliteten, på samme måte som boxershorts er bedre enn truse. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Hedninger!! Matteus 5:30; Og om din høyre hånd lokker deg til fall, så hogg den av og kast den fra deg! For det er bedre for deg å miste én kroppsdel enn at hele kroppen kommer til helvete. Om man er kjeivhendt derimot, da er det helt greit. 9 Lenke til kommentar
mathos Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Hadde sex med kjæresten på militærbasen (La først merke til nå at Lakus hadde quotet meg i posten over, vittig!) Endret 18. juli 2010 av mathos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg