Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Ikke rent få som runker mens dem sykler. Hvordan går det? Man har ikke runket om du ikke kommer btw. Haha, såklart har du runket selv om du ikke har ejakulert. "Neida, du er fortsatt jomfru du, jeg kom jo ikke." "Pøh, jeg voldtok da ikke henne jeg, jeg kom jo ikke." ... Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Blir for dumt å si du har runket masse steder hvis du bare napper litt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Blir for dumt å si du har runket masse steder hvis du bare napper litt. «Onani, masturbasjon, selvtilfredsstillelse eller runking er stimulering av egne kjønnsorganer med den hensikt å frembringe seksuell nytelse og eventuelt orgasme.» Kilde Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Er ikke definisjonen av ordet som er problemet, hvis jeg masserer junior litt i klasserommet har jeg runka. Kult nok. Da er jeg like flink som resten. Lenke til kommentar
Gjest Kjekken ;) Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Noen her så har runka på eldresenter?? Det har jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 [quote name=Kjekken ' date=' 1. mars 2010 - 15:51' timestamp='1267455088' post='15301400] Noen her så har runka på eldresenter?? Det har jeg ...why, why, whyyy? Jeg tror jeg hadde slitt med å bare få den opp på et eldresenter. Det må da finnes hundretusenfantasillioner andre steder å runke, som er mye bedre? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Er ikke definisjonen av ordet som er problemet, hvis jeg masserer junior litt i klasserommet har jeg runka. Kult nok. Da er jeg like flink som resten. Wait what? I klasserommet?! What the heck? Korleis klarte du å ikkje bli oppdaga medan du gjorde noko sånt?! Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Er ikke definisjonen av ordet som er problemet, hvis jeg masserer junior litt i klasserommet har jeg runka. Kult nok. Da er jeg like flink som resten. Wait what? I klasserommet?! What the heck? Korleis klarte du å ikkje bli oppdaga medan du gjorde noko sånt?! Kanskje hull i lommene lommemannen strikes back! Lenke til kommentar
Thommisen Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Den mest spennende/pirrende plassen jeg har onanert på er på et kjøpesenter, gikk inn på toalettet og bare startet. Men jeg kan fortelle om noen jeg kjenner, som har hatt sex forskjellige steder og jeg har sett de begge gangene. 1. gang: på leirskole. Vi var på leirskole i 10. klasse, og vi satt en god gjeng på et rom. Så var det 2 stk som gikk i klassen min som hvisket til hverandre noe, og så gikk de. Vi andre fant ut at vi skulle følge etter de, så det gjorde vi. Mens vi var i gangen så hørte vi plutselig noe stønning som kom fra et rom, så lusket vi oss inn på rommet der uten at de merket noe. Inne på det rommet hadde de funnet en seng, og der låg de og koste seg. Hun sugde ham, og han slikket henne. Etter en liten stund så begynte de på vanlig sex, inn og ut. Vi ble ikke oppdaget eller noe, og når de kom tilbake så latet vi som om vi ikke visste noe. 2. gang: på skolen Forrige uke så oppdaget jeg de samme personene på et grupperom på skolen, det som gjorde at jeg merket det var at jeg hørte noen lyder derfra. Det de ikke visste var at det var et vindu på det grupperommet der, så da kunne vi jo se hele akten deres. Lenke til kommentar
TraktorBolla Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Debuterte i skogen foran bålet i minusgrader. !! Lenke til kommentar
Nøbe Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 I en sjO i Costa Rica.. fullmengda med folk pA stranda.. hoho Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Midt i en lang gang på ungdomsskolen. Det var saker. Kom en eller annen rundt hjørnet også, rett framfor meg, jeg tok bare beina på nakken og løp som et uvær. Det var syke saker. Endret 19. mars 2010 av Kataton Lenke til kommentar
Kaeso Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Har hatt en del bra sexopplevelser iløpet av dei siste åra. Dei beste eg kjem på må være: - Hadde sex to ganger på samme fest. Første gangen på soverommet og andre gangen på badet. Det var ikkje lås på soverommet så det var nesten for spennande. Då vi hadde sex på badet stod noken kompisa og hamra på døra heile tida og ga meg high five i det eg og eksdama kom ut. Gode minner! - I mørket i en kjeller på en anna fest. Badet var i kjelleren og så folk gikk forbi uten å sjå oss med jevne mellomrom. - I skogen ved et vatn. Langs eine langsida er det badestrand, men vi gikk over på andre sida av vatnet og såg på alle folka som kunne skimte oss dersom dei såg nøye etter. - På ei vaskemaskin som stod på. Anbefalest. - I bilen når eg køyrte. Svingte rimelig fort av og parkerte for å sei det sånn. Merkelig å tenke tilbake på det her egentlig. Digg å bli minna på det. Lenke til kommentar
Gjest gjest Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 jeg runka flyet en gang. Var en deilig flyvertinne som tente meg! Jeg gikk inn på toalettet, og når jeg kom ut så sto hu der. Hun fulgte etter meg når jeg gikk av flyet, og etter å ha snakka sammen i en times tid så endte det med et deilig knull på en do på flyplassen i New York. Deilig var det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Hvordan runker man et fly? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 hahahha, epic! Ler så jeg griner 1 Lenke til kommentar
Zeonid Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Hadde meg i et treningsstudio en 16. mai for endel år siden. Dette var på bygda, så det var et ubemannet treningsenter. Var mange spennende benker å prøve ut Når vi var ferdige og gikk ut, satt purken utforbi i bilen sin, rullet ned vinduet og spurte om det ikke var litt seint for å trene? Vi bare gliste og gikk videre Lenke til kommentar
Tiia1 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 I skogen, i en wan bil, uten for garasjen å i sofan til søstera mi. Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 jeg runka flyet en gang. Var en deilig flyvertinne som tente meg! Jeg gikk inn på toalettet, og når jeg kom ut så sto hu der. Hun fulgte etter meg når jeg gikk av flyet, og etter å ha snakka sammen i en times tid så endte det med et deilig knull på en do på flyplassen i New York. Deilig var det! virka veldig usant... 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg