Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Utenfor togstasjonen Lenke til kommentar
Gjest Per Vers Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 I firmabilen på vei over fjellet, stoppa litt ved siden av veien og satt i gang. Fun times. Lenke til kommentar
plastkniv Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Var på skitur i fjor på et høyfjellhotell på en plass som heter Otta. Det var stappet med folk inne, men jeg kjente trangen tok meg. Jeg gjemte meg i gangen under alle jakkene og startet å runke. Var på sommerjobb hos en bonde på namsos en gang fr 1-2 år siden. Jeg jobbet i fjøset, kostet bort dritt og matet sauene. Så hørte jeg noen rope på meg, det bondens datter. hu sa det var middag, men hun gikk bare rett bort til meg og grabba kuken min og sa hun var kåt som faen. Vi gikk bort til høyet og knulla i en og en halv time. 1 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Fy F, jeg ble så sprengkåt av ei som kjørte radiobil med skjørt i Kypros at det var rett innom hotellrommet. Ulempen var at min far så hvilken forhekselse som kom over meg, men heldigvis trodde han at det bare var hormoner Lukcky me Så da har jeg ett lite bidrag. Resten får jeg heller oppdatere litt med senere Fant akkurat ut hvor jeg lærte å ronke fra:http://home.no.net/starvoff/onani.htm Fantastisk at den sida er oppe og går ennå Har ikke ronka på så mange merkelige plasser. Bil og TG er vel de merkeligste. Utrolig, den guiden funker hver gang ! Endret 30. november 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Gjest Guest_Kilroy_* Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Mener å huske at mine første ganger var i ei dukkestue vi hadde ute på plenen. Ble heller mange turer innom der i løpet av min tidlige barndom. Ellers har jeg runka mange ganger hos tanta mi, hos bestemora mi (ikke det at jeg tenner på slektninger, bare var på langvarige besøk, and when you gotta go, then you gotta go) og midt på gulvet i en gang (kliss naken btw). Har runka både på dassene på ungdomsskolen og VGS (ganske nylig faktisk, går VG3 allmenn atm). Må si at skoledagen blir mye bedre etter at du har fått deg en god runk. Dessuten har jeg den vanen av å plutselig begynne å tenke koffert midt under kjedelig fysikk-timer. Åja, også en gang mens jeg satt på en trimsykkel (også kliss naken). Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Kan ikke folk spesifisere om det er snakk om par-sex eller onani når de poster? Det hender jeg blir usikker, også er jeg så nysgjerrig. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Enig med basskuk. 1 Lenke til kommentar
Gjest guest Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 ...er så lenge siden nå, men greit å ta det anonymt likavel. Uansett med dama da, in på det vanlige diskoteket setter vi oss ved et hjørnebord,hun i fanget mitt, rimelig mørkt der, og de andre bekjendte herjet på dansegulvet.. så har hun skjørt og jeg bynner å fingre henne gjenom strumpebuksa til det går for hun..like etterpå kom de andre fra dansegulvet så jeg måtte vente til vi kom hjem...tok en god stund innen jeg kunne reise på meg dog Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Kan ikke folk spesifisere om det er snakk om par-sex eller onani når de poster? Enig. Men vi har en tråd om hvor man har hatt sex, så denne tråden bør egentlig fortsette å bare handle om hvor man har onanert. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Sant, sant. Da burde vel emnetittelen endres. Lenke til kommentar
Gjest Guest_lol_* Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Ble sugd på en bussholdeplass på Åssiden i Drammen. Kjørte mange biler forbi men gikk greit siden hun reiste seg opp når det kom noen så det ikke så så mistenkelig ut. Hadde sex på det nye innebadet i Drammen i helgen også. Det var spennende med masse småunger med svømmebriller haha. Lenke til kommentar
Manu333 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 unhhj Hadde sex på det nye innebadet i Drammen i helgen også. Det var spennende med masse småunger med svømmebriller haha. Deilig å vite når jeg var der i helgen xD Haha Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hvordan er opplegget der egentlig? Noen form for badstu, boblebad eller lignende? Spør av ren nysgjerrighet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Sant, sant. Da burde vel emnetittelen endres. I utgangspunktet handlet denne tråden kun om onani. Så bestemte trådstarter seg for å være "smart" og forandret emnetittelen. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Greit nok at du syntes det. Tråden er da oppe og går så du får enten leve med det eller sørge for å rapportere tråden til moderatorene om du virkelig mener at den bør slås sammen med en annen tråd. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Det er vel mer det at det faktisk er en annen tråd for rare/spennende steder man har hatt parsex. Da burde det jo gå an å dele det opp, kanskje. edit: Den andre tråden ble forøverig starta noen år før denna. Endret 1. desember 2008 av basskuk Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Følger med i begge jeg og for å være ærlig har den andre tråden blitt en spøkelsestråd. Den oppdateres aldri. Lenke til kommentar
Sideways Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 På toppen av en hoppbakke, fin utsikt over byen... Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) På toppen av en hoppbakke, fin utsikt over byen... Og sikkert fin utsikt fra byen Hvertfall for de nærmeste. Endret 2. desember 2008 av chrml Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Og sikkert fin utsikt fra byen Hvertfall for de nærmeste. Om det er en hoppbakke á la holmenkollen, vil jeg ikke påstå det er så lett å se inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg