Colb Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Skalvise... særeste stedene: -sex på tennisbane -runka langt ute på ett jorde etter jeg hadde vært på fylla -runka ute i en skog i -20c -på dobbeltrom hvor kameraten min hadde sex med ei dritfin dame ca 1 meter fra meg. --(kunne ikke noe for det, men ble sprengkåt) -i badekaret (GUD SÅ LITE GJENNOMTENKT) -sex i skog -dusj -seng -dass -nesten alle rom i heimen off. lang liste det der.. Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 ingen som har noe mer å dele?? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Heheheh, jeg må virkelig LE. Hvem faen er det som finner på å runke på et jorde i 20 minus? Lenke til kommentar
Gjest Guest_Lol_* Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 På bussen, flyet, toget, i skauen... Lenke til kommentar
Gjest gjestegjest Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 På dass på lugaren i et cruiseskip Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg. (og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM) Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) I Glomma. Under Askøybroen. Endret 3. oktober 2008 av Ispep Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Bak en trestamme vedsiden av en vei (Morsomt når folk gikk forbi) Busskur Diverse rom med diverse folk inni. Oppi en slaks skau med utsikt over eit vann med jenter som badet Mens jeg gikk langs veien (Anbefales ikke) Ute når det er minus grader. Dusjen (Aldri smart) Lenke til kommentar
Colb Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 hvorfor er ikke dusjen smart? ^^ Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) hatt sex oppå OG under dyna Endret 4. oktober 2008 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
kilteros Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 på kino, i salen, og på doen før filmen. på skolen. på guttedoen på bingo. passer vel bedre å si herredoen. i bilen til kompisen til typen min. men ikke med typen min. hehe ved en togstasjon i en skråning. i senga til div. foreldre/besteforeldre på en strand, en sommernatt 06 ga en bj på bussen. Lenke til kommentar
duligot Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 På lan ( mens de andre spilte tm nation;) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 I hengekøya (Sånn "2 etasje" seng) over fettern min. Lagde godt med lyd men han våkna ikke Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 I hengekøya (Sånn "2 etasje" seng) over fettern min.Lagde godt med lyd men han våkna ikke Ikke vær for sikker Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 På lan ( mens de andre spilte tm nation;) Det er da vel ikke noe "" You sick man! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Korte og meningsløse innlegg og off-topic er fjernet. Vennligst hold dere til trådens tema. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 hvorfor er ikke dusjen smart? ^^ Prøv å bland sæd med vann. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg har prøvd å vaske det vekk med vann, funket knall. Lenke til kommentar
LAUKzz Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 runka under en bro på sørlandet en gang. ganske idyllisk, med måker og hele pakka hotell i københavn, london, mallorca. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 I Glomma. Under Askøybroen. Jaså jaså, under Askøybroen ? Var det DEG jeg så ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg