eivind1972 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Ikke noen spessielt sære plasser, på dass hos en kompis.Men det sykeste er forran pcen Det er da helt normalt! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Ikke noen spessielt sære plasser, på dass hos en kompis.Men det sykeste er forran pcen Det er da helt normalt! No shit Sherlock! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Mest spennende? Hm. Skogen eller på jobb. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) På en utedass..... og I mors seng(tenkte ikke på henne!) Endret 27. august 2008 av LesPaulPimp Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 I skogen 200m fra hytta vi har på hvaler. Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 I skogen 200m fra hytta vi har på hvaler. var det deg jeg så Lenke til kommentar
Gjest GrannyLover Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Jeg hadde sex med ei vennine i senga til mamma engang hun fersket oss Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) I skogen 200m fra hytta vi har på hvaler. Hvilken øy? Ikke Asmaløy vel? Endret 29. august 2008 av Aye Lenke til kommentar
Gjest Guest_Knut_* Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 En gang i 17 mai-toget ble jeg gående bak ei sinnsykt fin jente. Jeg ble gående å se på låra og rumpa hennes, før jeg regelrett hoppet av toget i fart Tok meg en kjapp en i buskene og gikk tvers over hvor jeg kom inn i toget igjen. En dag jeg satt 5 timer som løypevakt på et sykkelritt hadde jeg ikke runket på lenge. Så jeg ble sittende å fantasere da rytterne var ute i løypa. Rytterne passerte hvert 13 minutt så da stakk jeg inn i skogen og ble borte i 12 min fra sistemann hadde passert. Ellers på skolen, div. senger, fest Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Gahh blir så sur er kanskje ikke en spennende plass men jeg satt meg til for å ronke noe helt vilt på dassen og etter jeg hadde holdt på i ca. sånn 2 min hører jeg faen meg at mamma driver å clicker på datan som ligger et lite stykke unna dassen, aner ikke om ho hørte det eller ikke men utrolig flaut likevel. Ho sa jo at ho skulle ut på tur, er så typisk den ene gangen jeg glemmer å sjekke om huset er "clear" så er det selvfølgelig ikke det. Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Til alle dere som sier dere har onanert overalt: Dere kan ikke ha jobbet for Telekiosken Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Jeg skjønte det ikke O.o Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Telekiosken er en _veldig_ åpen butikk midt i feks et kjøpesenter. Umulig å gjøre noe der uten at noen ser deg. http://www.steenstrom.com/steenstrom2//upl...telekiosken.jpg Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hva tror du gardina er til? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Men har folk faktisk sagt at de har onanert overalt da? O.o Det er da strengt tatt umulig. Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hva tror du gardina er til? Haha! :!: . La jeg ikke merke til Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Helt ærlig syntes jeg ikke det er noe å skryte av at man har onanert alle mulige plasser.. Det sier jo mer om at personen er en overkåt fjortis enn vågal. Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Mhm, fordi det er bare fjortiser som blir overkåte O_o Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Helt ærlig syntes jeg ikke det er noe å skryte av at man har onanert alle mulige plasser.. Det sier jo mer om at personen er en overkåt fjortis enn vågal. Hvem sier at dette er skryting da? hehe.. Folk bare forteller hvor dem har gjort og hva. Plager det deg? Finn deg en annen tråd da vell Inception. Ingen har bedt deg om å titte inn her engang .. OG mener du at vi er overkåte fjortisser så må vi vell få lov til å være det selv om ikke du er det.. " Er ikke alle som er like tøffe som deg og lar vær å skrive hvor du har gjort det vet du tøffen ! " God kveld Mhm, fordi det er bare fjortiser som blir overkåte O_o Og det samme gjelder deg Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Den posten var for å få frem et poeng, dessuten har jeg postet før det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg