Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spennende plasser du har onanert, eller hatt SEX :)

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte lage en liten tråd her inne med litt spennende, rare, kule onanisteder/Sex steder... vi må vel erkjenne at vi ikke onanerer og har sex bare på soverommet vårt eller i dusjen vel?

Kult hvis dere i tillegg forteller litt om hva dere gjorde osv på disse stedene - så kanskje vi kan hente litt inspirasjon fra hverandre?

Jeg kan jo starte. har runket på både skolen og på stranden og på en buss jeg :).. Ingen andre på disse stedene og ble plustlig sprengkåt. Så da kneppet jeg opp og tok fram utstyret..

Så hvem er neste? :!:

Håper dette blir sett på som en litt morsom tråd.. Så moderatorer.. vær så snill og ikke steng :)

Edit: Endre tråden så folk kan fortelle litt som sex steder også. Kanskje vi kan få litt insparasjon sånn og :) :)

Endret av theboss22
Videoannonse
Annonse

På toalettet på ungdomsskolen, da jeg hadde tentamen( tre minutters tissepause ;))

På dass på vgs, gikk ut av timen fordi jeg var så kåt.

Runket oppå vanntårnet der jeg bor ^^

- Runket på morgenkvisten i sengen rett etter jeg hadde våknet. Forøvrig var det en rimelig smal dobbelseng på hytta. Broren min lå ved siden av meg.

- Var på tur med en kamerat i båten hans, vi la til kai og sov i samme kahytt. Da han begynte å snorke trakk jeg fram snoppen. (Runket ikke til han, hvis noen skulle tro det ;))

- Runket diverse steder i skogen når jeg er på tur...

En annen ting er at jeg overhodet ikke klarer å gjøre lekser uten å runke minst en gang. Med en gang jeg prøver å jobbe litt, begynner jeg heller å tenke sex :roll:

Endret av AzureDragon
På toalettet på ungdomsskolen, da jeg hadde tentamen( tre minutters tissepause ;))

På dass på vgs, gikk ut av timen fordi jeg var så kåt.

Runket oppå vanntårnet der jeg bor ^^

Warning:

- runket i en bil med fire andre. Hadde en jakke bredt over meg. De andre var forresten min familie.

- Runket på morgenkvisten i sengen rett etter jeg hadde våknet. Forøvrig var det en rimelig smal dobbelseng på hytta. Broren min lå ved siden av meg.

- Var på tur med en kamerat i båten hans, vi la til kai og sov i samme kahytt. Da han begynte å snorke trakk jeg fram snoppen. (Runket ikke til han, hvis noen skulle tro det ;))

- Runket diverse steder i skogen når jeg er på tur...

En annen ting er at jeg overhodet ikke klarer å gjøre lekser uten å runke minst en gang. Med en gang jeg prøver å jobbe litt, begynner jeg heller å tenke sex :roll:

Artig adferd du har AzureDragon :green:

Dog sikkert ganske naturlig , riktignok hadde jeg aldri fått meg til og gjøre det i nærvær av kompis eller broren min. Ei heller i en bil med familien :ph34r:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...