theboss22 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Jeg tenkte lage en liten tråd her inne med litt spennende, rare, kule onanisteder/Sex steder... vi må vel erkjenne at vi ikke onanerer og har sex bare på soverommet vårt eller i dusjen vel? Kult hvis dere i tillegg forteller litt om hva dere gjorde osv på disse stedene - så kanskje vi kan hente litt inspirasjon fra hverandre? Jeg kan jo starte. har runket på både skolen og på stranden og på en buss jeg .. Ingen andre på disse stedene og ble plustlig sprengkåt. Så da kneppet jeg opp og tok fram utstyret.. Så hvem er neste? :!: Håper dette blir sett på som en litt morsom tråd.. Så moderatorer.. vær så snill og ikke steng Edit: Endre tråden så folk kan fortelle litt som sex steder også. Kanskje vi kan få litt insparasjon sånn og :) Endret 7. juni 2008 av theboss22 Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Kul tråd, mitt rareste sted er vel oppå et digert fjell. Måtte gå 10 min for å komme dit, jeg var på hyttetur med hele familien og det var bare en utedass det stinka gørr av der Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 Kul tråd, mitt rareste sted er vel oppå et digert fjell. Måtte gå 10 min for å komme dit, jeg var på hyttetur med hele familien og det var bare en utedass det stinka gørr av der Haha. morro.. så da ble det en kjapp en oppe på fjellet da Lenke til kommentar
Gjest The Jester Race Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Haha, på et utedo i fjellheimen her også. Var ikke spesielt kåt, men måtte runke for å holde varmen. Var ikke innlagt varmekabler der. Bare vanlige. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 På flytoalett. Var en lang flytur og jeg ble kåt som fy på en av flyvertinnene, så jeg ordnet sakene inne på toalette. 6 Lenke til kommentar
Gjest The Jester Race Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Haha, genialt. Husker en gang jeg var sprengkåt i sommerhuset vårt en gang. Klatret opp i treet i hagen, satt meg til rette bak noe svære greiner med plenty av løv og satte i gang. Lenke til kommentar
Gjest Aleksm Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Ut i skogen engang, i en veldig bratt nedoverbakke. Dro ned buksa og satt meg ned da jeg fant ut at det var rein leire der, sklei ned hele bakken. Snakker om å få bremsespor i baken -.- 5 Lenke til kommentar
AzureDragon Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) På toalettet på ungdomsskolen, da jeg hadde tentamen( tre minutters tissepause ) På dass på vgs, gikk ut av timen fordi jeg var så kåt. Runket oppå vanntårnet der jeg bor ^^ - Runket på morgenkvisten i sengen rett etter jeg hadde våknet. Forøvrig var det en rimelig smal dobbelseng på hytta. Broren min lå ved siden av meg. - Var på tur med en kamerat i båten hans, vi la til kai og sov i samme kahytt. Da han begynte å snorke trakk jeg fram snoppen. (Runket ikke til han, hvis noen skulle tro det ) - Runket diverse steder i skogen når jeg er på tur... En annen ting er at jeg overhodet ikke klarer å gjøre lekser uten å runke minst en gang. Med en gang jeg prøver å jobbe litt, begynner jeg heller å tenke sex Endret 29. august 2008 av AzureDragon Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 På toget, på bussen, på stranda, på skolen i timen. Kommer ikke på noe mer akkurat nå. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_* Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Oslo spektrum xP Forøvrig der det ikke var mye folk, var på en dårlig konsert og toget gikk ikke på noen timer Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Oslo spektrum xPForøvrig der det ikke var mye folk, var på en dårlig konsert og toget gikk ikke på noen timer var du han som runket til mira craig, mitt i en folke mengde? 1 Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 På toalettet på ungdomsskolen, da jeg hadde tentamen( tre minutters tissepause )På dass på vgs, gikk ut av timen fordi jeg var så kåt. Runket oppå vanntårnet der jeg bor ^^ Warning: - runket i en bil med fire andre. Hadde en jakke bredt over meg. De andre var forresten min familie. - Runket på morgenkvisten i sengen rett etter jeg hadde våknet. Forøvrig var det en rimelig smal dobbelseng på hytta. Broren min lå ved siden av meg. - Var på tur med en kamerat i båten hans, vi la til kai og sov i samme kahytt. Da han begynte å snorke trakk jeg fram snoppen. (Runket ikke til han, hvis noen skulle tro det ) - Runket diverse steder i skogen når jeg er på tur... En annen ting er at jeg overhodet ikke klarer å gjøre lekser uten å runke minst en gang. Med en gang jeg prøver å jobbe litt, begynner jeg heller å tenke sex Artig adferd du har AzureDragon Dog sikkert ganske naturlig , riktignok hadde jeg aldri fått meg til og gjøre det i nærvær av kompis eller broren min. Ei heller i en bil med familien Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Utenfor noen barnehager. 3 Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Håper jeg møter på deg og fersker deg, så skal vi se hvor ofte du kan gå utenfor barnehager etterpå Zealuu 2 Lenke til kommentar
neadii Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg er sikker på at jeg har runka på de fleste stedene jeg har vært utenom doen på Lillestrøm City og de forskjellige skolene jeg har gått på. Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Senga, do og dusjen. Føler ikke for å wanke langt ute i skogen Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_* Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Oslo spektrum xPForøvrig der det ikke var mye folk, var på en dårlig konsert og toget gikk ikke på noen timer var du han som runket til mira craig, mitt i en folke mengde? Niks, jeg er jente Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Utenfor noen barnehager.Rrrh, var det den gangen du sendte bilder av de to småjentene som lekte i sanden og var dekket i gjørme og sånt til meg? 8D Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Skal bare gå meg en tur ut i fjøset , slakte alle sauene . Henge hesteinvoller opp på veggene og tvangsfore hønene med hestetenner før jeg avslutter hele seansen med og ta meg en runk. Normalt det vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg