Hunter147 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Xboxen min tok kvelden i dag etter jeg lastet ned en oppdatering. Jeg har tenkt å levere den inn på expert der jeg kjøpte den, men må jeg levere inn hardisken og? Kontroll og ledninger må det og leveres inn? Hadde vært greit å beholde alle savene og alt jeg har lastet ned. Endret 26. april 2008 av Hunter147 Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Xboxen min tok kvelden i dag etter jeg lastet ned en oppdatering. Jeg har tenkt å levere den inn på expert der jeg kjøpte den, men må jeg levere inn hardisken og? Kontroll og ledninger må det og leveres inn? Hadde vært greit å beholde alle savene og alt jeg har lastet ned. Holder med å bare levere inn selve Xboxen. Ta av HDDen, alle kabler og annet tilbehør. Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 Takker for svar. Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 når jeg fikk RRoD tenkte jeg også at jeg skulle ta den til butikken jeg kjøpte den hos. der sa de at 80% av gangene xbox 360 slutter å virke blir den reparert over telefon/internett. og om ikke det går så går det mye kjappere å ringe microsoft og få DHL på døre noen dager senere for å hente den, og levere den når den er ferdig(gratis selvsakt), istedenfor å gjøre det gjennom expert. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Xpert vil nok ikke ha maskinen din nei... MS har en egen garanti for 3 røde lys, så ring til dem, så sender de DHL til deg med en eske. Da bare putter du boksen i esken, og sender den med DHL mens de er hos deg. Det går da ca en uke, så får du den tilbake på døren Kundestøtte via telefon er: 800 14 174 Endret 26. april 2008 av cossiemk1 Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 Expert kan ikke nekte å ta imot xboxen, de har faktisk krav på å ta den inn. Nekter de når jeg kommer med den, forlanger jeg bare å heve kjøpe selvom jeg kunne sendt den inn på reperasjon selv. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 cossiemk1: Skal man ikke være ganske heldig for å ha den tilbake i løpet av en uke? Trodde det var vanligere med 3-4 uker. Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Knewt: tok bare et par uker for meg. Hunter147: de vil ikke nekte, bare fraråde deg det. og hvorfor i allverden vil du levere den på expert når det helt klart er det tungvinteste. Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 Lyst å levere den på expert siden jeg synes det er den letteste måten. Men jeg skjønner ikke hvorfor den kubbet etter en oppdatering Hadde jo akkurat slått den på, så overoppheting er litt merkelig. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 2 ringer = overoppheting 3 ringer = hardwarefeil, men det skyldes som ofte (kanskje alltid?) overoppheting som gjør at to loddepunkter smelter og går fra hverandre. Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 Det jeg mener, at det var rett etter oppdateringen på live, så det må være noe med den. At hardwaren blir ødelagt av det kan ikke jeg helt forstå, men så er jeg ikke noe hardwaregeni heller. Kan det være dvd-spilleren? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 I grunnen ganske merkelig. Kan jo være en tilfeldighet. Grunnen har jo egentlig ikke veldig mye å si, da du må sende den inn uansett. Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 På reperasjon må den uansett ja. Siden det ikke er overoppheting, er det lov å håpe om å få tilsendt en ny konsoll da? Har hørt at de kun reparer de som er blitt for varm. Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Var på Expert i dag, og de nektet selvfølgelig å ta imot maskinen. Spurte om de hadde hørt om loven, men de sa at microsoft ville få de til sendt av brukeren selv,,, merkelig, siden jeg har hørt at de anbefalte folk til å gå på kjøpsstedet. Men nå må jeg ringe til den kundesrvicen som jeg har hørt er elendig. Tar år og dag før en får xboxen tilbake, og at de ryker etter 2 dagers bruk. Eller tar jeg rett og slett feil? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Kommer an på. Noen er heldige og får den i løpet av 1 uke, mens andre må vente opp til 3 uker. Så finnes det vel noen få mer ekstreme tilfeller med mange ukers venting. Tror nok den skal funke mer enn 2 dagers bruk. Noen som har sendt inn den gamle Premium uten HDMI, har fått en helt ny med HDMI tilbake. Lenke til kommentar
Xerian Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Lurer på en ting, vet dere hva det betyr med en rød ring? Sorry, søkte og fant ut av det Endret 29. april 2008 av Raigen Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Noen som vet når DHL kommer på døren? Tenker på klokkeslett. Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 kan minnes at de ringte for å spør når det passa Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Takk for svar, men et lite spørsmål til: Når jeg ringer til supporten, hva skal jeg oppgi? Serienummer, navn og adresse? Lenke til kommentar
e321 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 hvordan går dette om xboxen har vært åpnet(flash'et dvdrom)? Gjør de noe med den eller må du bare betale for å få den tilbake? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå