toshast Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jeg har sett nesten alle "sagan om" og lignende på www.youtube.com men finner ikke ut hva den heter! Legolas, Gandalv og Gimli er springer langt for å finne Merry og Pippin.. Den er dubbet på svensk. Her er noen sitater fra filmen: "Men gimli e sjokk", "kolla va vakkert, et løv", Merry, kjenne du lukten? D va jag/meg", Legolas, pizza eller?", Dom har sprekkt meg redan". PLEASE! Er det noen der ute som vet hvilken "film" jeg mener så vær så snill og si meg Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Bannlyste, "Sagan om de bannlyste" Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Sagan om de Bannlyste er nok det korrekte navn! Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Høres litt merklig ut at han har sett alle "sagan om" filmene på youtube, men ikke "sagan om de bannlysta" som faktisk er den meste kjente. Dessuten så passer ikke de sitatene han har skrevet til "sagan om de bannlysta." Lenke til kommentar
notalive Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg tror han mente at han nå hadde sett igjennom nesten alle "sagaen om"-klippene på youtube, men at han ikke finner det han leter etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå