Gå til innhold

Hvilket abonnement passer meg best?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MTU Fri skulle kanskje være noe for deg. månedspris: 0 Minuttpris første 142 ringeminutter: 0 Minuttpris etter 142 ringeminutter: 0,79 Oppstartspris første 142 ringeminutter: 0 Oppstartspris etter 142 ringeminutter: 0,59 SMS første 100 stk: 0 SMS etter 100 stk: 0,49 MMS 2,50 kr stk GPRS i MTUs eget nett: 0 kr pr. MB. GPRS i Telenors nett: 14 kr pr. MB. MTU fri gir deg 142 ringeminutter per måned og 100 SMS pr. mnd.

Lenke til kommentar

Ringer du mindre enn to timar og sender færre enn 90 sms per månad ringer du gratis med One Call Faktura. Spesialnummer/utland kostar pengar, men eg trur spesialnummera er forholdsvis billege. Dersom du vel dette abonnementet må du opprette e-postfaktura, papirfaktura kostar 39 kr. trur eg. Dersom du hele deg innanfor gratiskvoten, aldri ringer spesialnummer/utland, sender mms osv. vil du heller aldri få faktura.

Ringer du noko meir enn dette bør du undersøke familieabonnement dersom du ringer mest til familie/vener. F.eks. er Telenor FriFiks og FriFamilie eit greit val dersom heile familien har Telenorabonnement. (Ulempa er at heile familien får felles faktura). Har nokon andre i familien fakturabasert abonnement kan du skaffe deg f.eks. nett&kontant, forbruket for kontantkorta kjem ikkje på fakturaen. Tilsvarande løysing (trådløs familie) finst for Netcom.

Elles er det mogeleg å samanlikne ulike abonnement på www.telepriser.no, men den tek ikkje omsyn til dei nemnde familieløysingane.

Endret av torbjornen
Lenke til kommentar
Hei

Er en 19 år gammel gutt som trenger ny abonnement. Bruker egentlig ikke mobilen så veldig mye. Blir imidlertid litt ringing og tekstmeldinger da. Bruker aldri internetten på mobilen.

Først så må du tenke på hva som er viktigst for deg, da tenker jeg ikke bare på mobilbruken men også service, tjenester osv..

Hvis du kommer med noe tall på din mobilbruk som du har idag så blir det lettere for oss å sammenlignde osv.. Når skal du kjøpe din neste mobiltelefon?

Lenke til kommentar
Hei

Er en 19 år gammel gutt som trenger ny abonnement. Bruker egentlig ikke mobilen så veldig mye. Blir imidlertid litt ringing og tekstmeldinger da. Bruker aldri internetten på mobilen.

Først så må du tenke på hva som er viktigst for deg, da tenker jeg ikke bare på mobilbruken men også service, tjenester osv..

Hvis du kommer med noe tall på din mobilbruk som du har idag så blir det lettere for oss å sammenlignde osv.. Når skal du kjøpe din neste mobiltelefon?

Kommer sannsynligvis til å kjøpe SE K810i. Mobilbruken jeg har i dag er veldig liten. Sirka 15 SMS i måneden og sirka 5-7 minutter samtale. Liker bedre å kommunisere på Messenger ;)Regner med å kjøpe mobilen i morgen.

Endret av Faktum1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...