Faktum1 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hei Er en 19 år gammel gutt som trenger ny abonnement. Bruker egentlig ikke mobilen så veldig mye. Blir imidlertid litt ringing og tekstmeldinger da. Bruker aldri internetten på mobilen. Lenke til kommentar
atif12 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 MTU Fri skulle kanskje være noe for deg. månedspris: 0 Minuttpris første 142 ringeminutter: 0 Minuttpris etter 142 ringeminutter: 0,79 Oppstartspris første 142 ringeminutter: 0 Oppstartspris etter 142 ringeminutter: 0,59 SMS første 100 stk: 0 SMS etter 100 stk: 0,49 MMS 2,50 kr stk GPRS i MTUs eget nett: 0 kr pr. MB. GPRS i Telenors nett: 14 kr pr. MB. MTU fri gir deg 142 ringeminutter per måned og 100 SMS pr. mnd. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Ringer du mindre enn to timar og sender færre enn 90 sms per månad ringer du gratis med One Call Faktura. Spesialnummer/utland kostar pengar, men eg trur spesialnummera er forholdsvis billege. Dersom du vel dette abonnementet må du opprette e-postfaktura, papirfaktura kostar 39 kr. trur eg. Dersom du hele deg innanfor gratiskvoten, aldri ringer spesialnummer/utland, sender mms osv. vil du heller aldri få faktura. Ringer du noko meir enn dette bør du undersøke familieabonnement dersom du ringer mest til familie/vener. F.eks. er Telenor FriFiks og FriFamilie eit greit val dersom heile familien har Telenorabonnement. (Ulempa er at heile familien får felles faktura). Har nokon andre i familien fakturabasert abonnement kan du skaffe deg f.eks. nett&kontant, forbruket for kontantkorta kjem ikkje på fakturaen. Tilsvarande løysing (trådløs familie) finst for Netcom. Elles er det mogeleg å samanlikne ulike abonnement på www.telepriser.no, men den tek ikkje omsyn til dei nemnde familieløysingane. Endret 26. april 2008 av torbjornen Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 Så One Call Faktura er altså best? Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Gå inn på www.telepriser.no, så finn du ut kven som er best med ditt forbruk. Når det gjeld MTU, så har dei hatt ein del "barnesjukdommar" etter oppstarten, så eg ville ha venta med dei til dei er komne skikkeleg i gong. Endret 26. april 2008 av torbjornen Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hei Er en 19 år gammel gutt som trenger ny abonnement. Bruker egentlig ikke mobilen så veldig mye. Blir imidlertid litt ringing og tekstmeldinger da. Bruker aldri internetten på mobilen. Først så må du tenke på hva som er viktigst for deg, da tenker jeg ikke bare på mobilbruken men også service, tjenester osv.. Hvis du kommer med noe tall på din mobilbruk som du har idag så blir det lettere for oss å sammenlignde osv.. Når skal du kjøpe din neste mobiltelefon? Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Hei Er en 19 år gammel gutt som trenger ny abonnement. Bruker egentlig ikke mobilen så veldig mye. Blir imidlertid litt ringing og tekstmeldinger da. Bruker aldri internetten på mobilen. Først så må du tenke på hva som er viktigst for deg, da tenker jeg ikke bare på mobilbruken men også service, tjenester osv.. Hvis du kommer med noe tall på din mobilbruk som du har idag så blir det lettere for oss å sammenlignde osv.. Når skal du kjøpe din neste mobiltelefon? Kommer sannsynligvis til å kjøpe SE K810i. Mobilbruken jeg har i dag er veldig liten. Sirka 15 SMS i måneden og sirka 5-7 minutter samtale. Liker bedre å kommunisere på Messenger ;)Regner med å kjøpe mobilen i morgen. Endret 27. april 2008 av Faktum1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå