FishBone Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Vet noen hvor jeg kan få kjøpt en Snes konsoll og et par spill? Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 jeg har en som vurderes solgt. Lenke til kommentar
FishBone Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 Misshaped: hvor mye skal du ha for den? Har sinna lyst på Chrono trigger hvis det er mulig å finne noe sted... Dårlig med maskiner på qxl... Lenke til kommentar
corcky Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Du kan jo også altids laste ned en SNES emulator. Lenke til kommentar
FishBone Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 Litt av poenget var jo at jeg skulle kjøpe en... Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Er ikke sikker på pris, det spørs litt på hva du er villig til å betale. Har noen spill også, mellom 15 og 20 hvertfall. Om jeg selger blir det som bundle uten mulighet til å kutte ut noe..årker ikke å ha ubrukelig snes-ting liggende å slenge. Om du er interessert kan jeg sende deg en pm med komplett liste over alt jeg har, men er på skolen nå så det må vente til i kveld. Lenke til kommentar
novastrum Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Er ikke sikker på pris, det spørs litt på hva du er villig til å betale. Har noen spill også, mellom 15 og 20 hvertfall. Om jeg selger blir det som bundle uten mulighet til å kutte ut noe..årker ikke å ha ubrukelig snes-ting liggende å slenge. Om du er interessert kan jeg sende deg en pm med komplett liste over alt jeg har, men er på skolen nå så det må vente til i kveld. Jeg er veldig interessert i den pakka der. 1700,-? Send meg PM hvis du er interessert i å selge. Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Lukter jeg en mulig budkrig? Skal sende pm når jeg kommer hjem med hvilke spill jeg har. Lenke til kommentar
novastrum Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Ok, men jeg får sannsynligvis ikke svart deg før i morgen, fordi jeg ikke har tilgang til internett hjemme for tida. PS:Det er godt mulig jeg gir mer for pakka hvis den inneholder mange bra spill. Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Pris på selve snes'n er 350 kr dersom du bestiller fra sverige (gjorde det selv for 2 uker siden) spillene koster fra 100 kr og oppover Lenke til kommentar
Jallin Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Hvor fra Sverige var det du bestillte? Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Prøvde å se om jeg hadde adr forsatt, men nei... Se på qxl under spill-nintendo der er en som selger maaase nes og snes spill, det er han jeg kjøpte av. Tror det var Retro_games eller.no som var navnet hans Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå