ppeewee Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hei, Vett at den Emnetittelen ikke forklarte så utrolig masse. Jeg har nå en webside som i en detailsview lister opp forskjellig informasjon om et bilde, og som viser selve thumbnailen til bildet. Det originale bildet ligger lagret i databasen som blob fil. Det jeg er ute etter, er at når brukeren trykker en knapp/link under bilde, så skal han få opp et vindu hvor han kan lagre bildet på sitt lokale filsystem. (altså det samme som høyreklikk - save as). Dette vil ikke funke her, siden thumbnail bilde blir vist, så når han da trykker på linken/knappen så vil eg plukke ut BildeId`en og sende en forespørsel til databsen og hente ut original bildet. Det skal jeg klare å få til, men jeg har ingen aning hvordan jeg få opp et vindu hvor brukeren kan velge hvor han vil lagre filen. Den samme funksjone så fileupload gjør i asp.net Noen som kan hjelpe meg dette? Beklager at Emnetittle/post er rimelig dårlig formulet mvh ppeewee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå