Mykos Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Hei! Jeg har installert og byttet over til en ny skjerm fra min laptop, DELL XPS M1710. Nå er det umulig å få bilde tilbake på XPSen sin skjerm. Jeg finner ikke skjermen for å switche over i skjermkortet og har prøvd Restore Point flere ganger. Har sett en person med et lignende problem som fikset det etter mange Restore Points. Da ble det plutselig bra. Kan dette ha noe for seg? I skjermkortet > endre skjermkonfigurasjon finner jeg bare den eksterne skjermen. Kan det ha noen funksjon å trykke på "Gjenopprett standardinnstillinger"? Eller kan jeg laste ned noe slik at den finner XPS skjermen? EDIT: Grunnen kan være at jeg installerte den nye skjermen som Default Monitor istedenfor Plug and Play monitor. Nå finner den ivertfall ikke den andre monitoren. På forhånd takk, Mykos Endret 26. april 2008 av Mykos Lenke til kommentar
Mykos Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 fn+F8? Takk for hjelpen, men har prøvd det, hjelper ikke. XPS skjermen står bare svart. Jeg kan logge på uten den eksterne skjermen koblet til og trykke på musa for å loge inn på en bruker, da hører jeg at den logger inn. Så PCen fungerer normalt, men XPSen sin skjerm fungerer ikke. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Så du får ikke Dell-logoen når du starter maskina? Eller er det kun i Windows det ikke funker? Lenke til kommentar
Mykos Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 Så du får ikke Dell-logoen når du starter maskina? Eller er det kun i Windows det ikke funker? Jeg får ikke DELL logoen nei, jeg får ingenting, ikke bilde i det hele tatt på selve skjermen! Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Finn ut om du kan resette BIOS. Lenke til kommentar
Mykos Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 Finn ut om du kan resette BIOS. Taper jeg noen form for informasjon eller noe av å resette BIOS? Hvordan gjør jeg isåfall dette? Laster ned BIOS driveren fra DELL på nytt? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Du mister ikke noe. Det du skal gjøre er å finne en liten reset-knapp(typen du må trykke inn med en penn) og trykke på den. Lenke til kommentar
Mykos Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Du mister ikke noe. Det du skal gjøre er å finne en liten reset-knapp(typen du må trykke inn med en penn) og trykke på den. Takk, gjør jeg det med PCen på eller av? Noen som vet hvor denne knappen er på en XPS? Endret 26. april 2008 av Mykos Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Du må gjøre det med den av. Lenke til kommentar
Mykos Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 Du må gjøre det med den av. Jeg vil helst ikke gjøre noe med BIOS enda, må flytte noe jumpere eller noe har jeg fått vite. Men det må da kunne være noe å gjøre for at den skal finne igjen den interne skjermen. Når jeg trykker fn + f8 får jeg at Presentation Mode er on på; "intern og ekstern" og "ekstern", men at det er off på "intern" :S Lenke til kommentar
Mykos Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 Ingen som kan hjelpe? Dette fungerer heller ikke: http://www.dellcommunity.com/supportforums...thread.id=13688 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå