Gå til innhold

DELL XPS M1710 finner ikke laptop skjerm etter installasjon av ekstern

Mykos

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har installert og byttet over til en ny skjerm fra min laptop, DELL XPS M1710. Nå er det umulig å få bilde tilbake på XPSen sin skjerm. Jeg finner ikke skjermen for å switche over i skjermkortet og har prøvd Restore Point flere ganger. Har sett en person med et lignende problem som fikset det etter mange Restore Points. Da ble det plutselig bra. Kan dette ha noe for seg?

I skjermkortet > endre skjermkonfigurasjon finner jeg bare den eksterne skjermen. Kan det ha noen funksjon å trykke på "Gjenopprett standardinnstillinger"? Eller kan jeg laste ned noe slik at den finner XPS skjermen?

EDIT: Grunnen kan være at jeg installerte den nye skjermen som Default Monitor istedenfor Plug and Play monitor. Nå finner den ivertfall ikke den andre monitoren.

På forhånd takk, Mykos

Endret av Mykos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
fn+F8?

Takk for hjelpen, men har prøvd det, hjelper ikke. XPS skjermen står bare svart. Jeg kan logge på uten den eksterne skjermen koblet til og trykke på musa for å loge inn på en bruker, da hører jeg at den logger inn. Så PCen fungerer normalt, men XPSen sin skjerm fungerer ikke.

Lenke til kommentar
Du mister ikke noe. Det du skal gjøre er å finne en liten reset-knapp(typen du må trykke inn med en penn) og trykke på den.

Takk, gjør jeg det med PCen på eller av?

Noen som vet hvor denne knappen er på en XPS?

Endret av Mykos
Lenke til kommentar
Du må gjøre det med den av.

Jeg vil helst ikke gjøre noe med BIOS enda, må flytte noe jumpere eller noe har jeg fått vite. Men det må da kunne være noe å gjøre for at den skal finne igjen den interne skjermen. Når jeg trykker fn + f8 får jeg at Presentation Mode er on på; "intern og ekstern" og "ekstern", men at det er off på "intern" :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...