keeny Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 jeg har en acer aspire 5920g med core 2 duo t7500, nvidia geforce 8600m gt512. 4gb ram spiller crysis på high i 12 timer uten problem. jeg har ennå ikke hatt problemmer med denne pcen. men det er noen programmer som følger med pcen som ikke skal være på. ring kunde service Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 Okei, hehe =) Nå ble jeg i tvil igjen, får mange forskjellige tilbakemeldinger her. Fordelen med Acer er jo at man bare kan stikke ned på den lokale elpricen Men man får jo litt dårligere hw enn ved kjøp av XPS 1530 + rabatt kupong Lenke til kommentar
magneman Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Okei, hehe =)Nå ble jeg i tvil igjen, får mange forskjellige tilbakemeldinger her. Fordelen med Acer er jo at man bare kan stikke ned på den lokale elpricen Men man får jo litt dårligere hw enn ved kjøp av XPS 1530 + rabatt kupong Du kan ta sjansen, det er jo ikke sikkert at du får en PC med problemer, men når du først får problemer, så har ikke Acer den beste kundesupporten for å si det mildt. En annen fordel med å kjøpe fra Dell er jo at det er garantert at PCn du får ikke har blitt prøvd og levert inn av andre før du får den, fordi Dell bygger jo PCer på bestilling. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Det er sant :-) Liker godt batterilevetiden på 5920G og, men men. Får tenke på det til i morra Lenke til kommentar
keeny Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Det er sant :-)Liker godt batterilevetiden på 5920G og, men men. Får tenke på det til i morra dell XPS 1530 klarer ikke levere like bra kjermkort som acer aspire 5920g som har nvidia geforce 8600m gt 512. di har bare ett som er nesten likt 8600 gt 256. jeg ringte kundeservice til dell di hadde ikke hørt om dette kjermkortet.. du kan få bedre kjermkort men da må du ett hakk opp til Dell XPS M1710. jeg skal ikke si at dell er en dårlig pc jeg hadde lyst på dell XPS M1730. men den ble alt for dyr. dell xps m1730 er den råeste pcen på markete. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Dell sitt 8600GT er et bedre skjermkort, fordi det bruker GDDR3-minne. Har hørt at det yter ca 20 % bedre! Lenke til kommentar
magneman Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Ja, Dell XPS M1530 har DDR3 minne, derfor har den et bedre skjermkort, i tillegg har M1530 et mye kulere utseende og den veier mindre, den ligger i tillegg på samme pris (Sånn omtrent) derfor ville jeg klart ha valgt M1530. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Ja! Da har jeg fått kjøpt meg en Acer Aspire 5920G. Riktignok med versjonen som har T5550 prosessor og 8600M GS. Kan godt hende at GDDR3 minne er bedre, men er foreløpig fornøyd med fps'en i de spillene jeg spiller til nå Har ikke hatt noen problemer med selve PC-en til nå, skal vel kanskje være slik? hehe Litt irriterenes med all den medfølgende Acer softwareen, men fikk avinstalert de fort som svint. Lenke til kommentar
magneman Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Vil anbefale å prøve PCn så mye som mulig før 2 uker har gått, støter du på feil med PCn kan du bare levere den inn igjen. Bra at du er fornøyd med den hittil ihvertfall. Jeg for min del skal aldri kjøpe Acer igjen, ikke kompisene mine heller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå