Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Heisann, jeg skal på besøk til min onkel i morgen og tenkte jeg skulle fjerne noe virus for han. Han har fått den typen virus som utgir seg for å være antivirus. Vil jeg finne filene i HJT loggen eller må man gå grundigere til verks? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 En del av disse falske av-prog. kan man finne i listen legg til/fjern programmer. En del dukker opp i en hjt-logg, ja, men du må nok kjøre en scan med et antispywareprog. feks. SAS (gratisversjonen) for å fjerne programmet. Se gjerne på langversjonen i følgende tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246 Det er et greit utgangspunkt for å fjerne mye rammel. Post gjerne combofix-loggen på dette forumet, så kan noe se over. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Det vil nok kansje bli oppdaget av hjt,men som alltid bør det gå grundigere tilverks. Bare fjerne med hjt holder ikke. Da poster du en combofix-logg,så kan vi se på den. Last Combofix ned ,legg på skrivebordet. Ikke klikk på vindu mens programet kjører. post logg C:\combofix.txt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Ok takk for hjelpen, da regner jeg med å poste combofix-logg i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå