Hilmo Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hei Min far har (endelig) bestemt seg for å gå til anskaffelse av en bærbar. Og i den forbindelse har jeg fått oppdraget med å finne en passende PC. Har vurdert N200 som en meget sterk kandidat, så dere skjønner sikkert at han ikke skal ha noen monter-PC. Er det noen av dere der ute som har andre, om mulig bedre forslag? Noen vage kriterier er: 13 - 15 tomemer 100 GB + Passe lett, < 3kg På forhånd takk! hilmo Lenke til kommentar
mandela Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) F.eks. Dell Inspiron 1525 er en fin og kald bærbar til god pris. Endret 26. april 2008 av mandela Lenke til kommentar
zonko Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hva skal han bruke den til og hva er budsjettet? Lenke til kommentar
Hilmo Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 PCen skal brukes til vanlig kontorarbeid og surfing på nettet, samt litt bildevisning kanskje en film i ny og ne. Ikke noe tungt arbeidet. Budsjettet ligger vel på ca 6 000 max, men det er jo ikke noen vits i å bruke mer penger enn nødvendig. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jeg regnet med det var det du var ute etter, men greit å få det bekreftet. Begge maskinene som er trukket fram her er gode valg. Konfiguerer Dellen litt og se hva du får til, så får du sette dem opp mot hverandre og velge en favoritt. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Den Dell maskina jeg nevne fikset jeg selv til fattern min. Jeg ble positivt overrasket over byggekvaliteten. Har hatt diverse Inspirons, men denne har helt klart gitt meg beste førsteinntrykk. Tok med 3 års på stedet garanti og det kom på rundt 6000, så slipper fattern pes om maskina skulle streike. Endret 26. april 2008 av mandela Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå