Mafo Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Det ser ut som Motorola kan ha planer om å lansere en filmtjeneste til telefonene sine allerede neste måned. Les mer Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Har Motorola noen telefoner med en skjerm stor nok til å se en helaftens film da? Jeg føler at iPhonen min har en temmelig stor skjerm, men jeg bruker den ikke til annet enn en South Park episode i nødstilfeller.. Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jeg la ut en tråd om det på nyheter for mobil et halvt år tilbake diskusjon-microvision Kunne jo vært relevant av artikkelforfatteren og legge ut om dette. husker ikke om det står på sida hvem investorene er, men ihvertfall ifølge en investor jeg kjenner skulle de sammarbeide med Motorola Lenke til kommentar
rivrusk Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg la ut en tråd om det på nyheter for mobil et halvt år tilbake diskusjon-microvision Kunne jo vært relevant av artikkelforfatteren og legge ut om dette. husker ikke om det står på sida hvem investorene er, men ihvertfall ifølge en investor jeg kjenner skulle de sammarbeide med Motorola Hva har det med denne saken å gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg