medlem-90636 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Du bør i alle fall ikke begynne med å fortelle henne at du elsker henne! traff en fyr som sa at han elsket meg etter ... 2. date eller noe. Det ble ikke så veldig mange flere dater. Man skal ikke misbruke elsker-ordet. Da jeg og typen sa det til hverandre første gang var det dritromantisk. I svømmebassenget i Tyrkia med sol og varme og forelskelse Hadde vært sammen i 6 mnd Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Sa du det ikke før det var gått seks mnd??? wow. Mange jeg kjenner sier det etter en uke og slikt :!: Jeg kjenner om jeg elsker noen etter en mnd eller to med konstant kontakt og nussing. Det er en ekstra kribling og du får lyst til å gråte av glede når du tenker på den personen Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Gå og kyss henne og si at du elsker henne og har gjort det i mange år allerede. Og om det går bra, så spør du henne om hun har lyst til å gifte seg med deg. Da har du virkelig fått henne på kroken. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Jeg bruker lang tid på å få følelsen. Må liksom passe på å ikke forveksle den med nyforelskafølelsen. Det tar enda lengre tid før jeg tør å si det, dersom han ikke sier det først. Man er jo redd for at den man sier det til ikke skal si det tilbake . EDIT: LOL @ innlegget over. Way to go! Endret 26. april 2008 av L_C Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Min versjon på Blåbærs innlegg: Riv av buksa, bøy henne over et rekkverk og kjør på til hun blør ut av øynene. Da sitter du igjen med to ting: anmeldelse eller kjærester *lister meg ut av tråden igjen*. Endret 26. april 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 eller du kan si det på denne måten: On yarr knees, bitch! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Nesj.. bare smekk til henne å si 'sug mæ'. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Reagerte litt på ordet "elsker" når han ikke engang snakker med henne. Men det er vel ikke værre enn å bare si hei og begynne å prate litt med henne og eventuelt be henne på date og da få en bedre mulighet til å bli kjent med henne. Derav forstå om du faktisk liker henne eller ei. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 ah, the memories! (Det var slik typen min sjarmerte meg i senk ) Sug mæ, hore! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Når du er 14 år og dødsforelsket kan du faktisk tro at du elsker noen! Særlig når det kanskje er din første forelskelse Endret 26. april 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Vel, han tror feil. Og det er på plass å sette han i lære. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Han tror nok feil ja Men dødsforelska er han nok. Det er FÅ som har vært sammen siden de var fjorten år. De som blir sammen i den alderen skiller lag etter noen år -fordi de ble sammen så altfor tidlig. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Stakkars, eg forstår verkelig frustrasjonen. Å ha eit ubesvart spørsmål, og berre bli flytta frå kategori til kategori av kalde moderatorar. Neida, eg berre tuller. Du kan jo vere taktisk. Finn noko ho ikkje like, og begynn å snakk om akkurat det. Dersom ho ikkje liker useriøse innlegg til dømes, diskuter akkurat det med henne. Og vær eining med henne.. Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Joda. Går fint ann det, noen tips til hva jeg kan begynne med ? btw. Jeg snakker med ho litt på msn Forelskelse via nettet? = Hva er galt med det? Mange som har funnet den store kjærligheten via nettet. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Joda. Går fint ann det, noen tips til hva jeg kan begynne med ? btw. Jeg snakker med ho litt på msn Forelskelse via nettet? = lolidude. La meg få uttrykke min forargelse over utenforstående,forhåndsdømmende bedrevitere som deg på en saklig og uttrykksfull måte : Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Joda, har vært kjempeforelska i noen jeg kun har snakka med på msn selv jeg, så forelskelse på nettet er fullt mulig. Men ELSKE er et stort ord man ikke bare slenger rundt seg. Elske og forelsket er 2 forskjellige ting Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) God damnit, ikke begynn å diss forelskelse over nett. Jeg og min nåværende kjæreste var i våre yngre dager "nettkjærester" og etter 1 1/2 år sammen nå, snakker vi om samboerskap. Jeg er enig i at det å elske og være forelsket i en person er to forskjellige ting. Men ikke alle er klar over forskjellen og bruker ordet "elsker" i hytt og pine, om alt: Jeg elsker Jessica Alba, jeg elsker Tyrkia, jeg elsker øl.. Endret 27. april 2008 av Glisevask Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Kjenner til frustrasjonen trådstarter er i hadde det selv slik før men jeg gjorde ikke noe med det fordi jeg vet jeg er for stygg for jenter, i allefall for nå hvem vet når man blir voksen? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 La nå trådstarter få finne ut av det å elske på egen hånd. Gjorde ikke du også det? Til trådstarter: Du tør ikke før du tør. Just do it. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå