Slashfreak Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) KLANEN HAR NÅ JOINET [DB] DANGEROUS BULLETS I KLAN-VERDENEN , MEDLEMMENE FRA L.C.M.C. HAR BLITT FLYTTET TIL FØLGENDE KLAN/TRÅD!: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0#entry11036562 Endret 26. april 2008 av Slashfreak Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Playstation 3 ikke sant? PSN: S-tronic Blir bra dette Lenke til kommentar
SpillFyr123 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hyggelig at "noen" har fått litt motstand.... Lykke til med "LCMC" Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jeg får dessverre ikke spillet før onsdag p.g.a av Absoluttspill.no ikke hadde nok eksemplarer. Men jeg kan gjerne prøve meg PSN: Shadowfaks (Ja jeg er The Lord of the Rings fan;) xD ) Lenke til kommentar
Slashfreak Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Playstation 3 ikke sant? PSN: S-tronic Blir bra dette Jaja ;D Så lenge folk stiller opp! Hyggelig at "noen" har fått litt motstand.... Lykke til med "LCMC" Takk! Blir du med eller er du med i en annen klan? Endret 26. april 2008 av Slashfreak Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hyggelig at "noen" har fått litt motstand.... Lykke til med "LCMC" Takk! Blir du med eller er du med i en annen klan? Om du hadde gidda og sjekka litt rundt hadde du kansje merka han er sjef i [DB] Lenke til kommentar
Slashfreak Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Hyggelig at "noen" har fått litt motstand.... Lykke til med "LCMC" Takk! Blir du med eller er du med i en annen klan? Om du hadde gidda og sjekka litt rundt hadde du kansje merka han er sjef i [DB] Ikke vær så sur da grinebiter :!: Redd for litt konkurranse? Endret 26. april 2008 av Slashfreak Lenke til kommentar
SpillFyr123 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Hyggelig at "noen" har fått litt motstand.... Lykke til med "LCMC" Takk! Blir du med eller er du med i en annen klan? Om du hadde gidda og sjekka litt rundt hadde du kansje merka han er sjef i [DB] Ikke vær så sur da grinebiter :!: Han er ikke sur , han sa bare at du burde sjekke forumet (klan delen) og sånn. Ja , jeg har en klan og det er DB. Første norske clanen i GTAIV i norge! Edit : Vi er ikke spess redde for en klan med 3-4 medlemmer før release. Endret 26. april 2008 av SpillFyr123 Lenke til kommentar
Slashfreak Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 Hyggelig at "noen" har fått litt motstand.... Lykke til med "LCMC" Takk! Blir du med eller er du med i en annen klan? Om du hadde gidda og sjekka litt rundt hadde du kansje merka han er sjef i [DB] Ikke vær så sur da grinebiter :!: Han er ikke sur , han sa bare at du burde sjekke forumet (klan delen) og sånn. Ja , jeg har en klan og det er DB. Første norske clanen i GTAIV i norge! Edit : Vi er ikke spess redde for en klan med 3-4 medlemmer før release. Jeg skal få med folk der jeg bor, så vi ender vel opp med kansje 30 stk... Uansett sitter ikke jeg å "nørder" meg gjennom alt som ligger her, men lagde profil for å legge til rekrutteringa... Ses i Liberty City! Lenke til kommentar
SpillFyr123 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jaha , Lykke Til Da......Hvor skal jeg lete i LC hvis jeg vil finne dere ? Snitches&Asses Street Perhaps ? Lenke til kommentar
Slashfreak Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 Jaha , Lykke Til Da......Hvor skal jeg lete i LC hvis jeg vil finne dere ? Snitches&Asses Street Perhaps ? LoL! Jeg finner nok deg på bunnen av sjøen ;P Det er flere medlemmer i klanen, men de har ikke noe Forum bruker her på Gamer... jeg skal ikke være frekk, så bare lykke til Lenke til kommentar
SpillFyr123 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 sorry , hehe var ikke meningen , ble litt hissig lykke til anyway ....Meet u in the streets? Lenke til kommentar
Slashfreak Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 sorry , hehe var ikke meningen , ble litt hissig lykke til anyway ....Meet u in the streets? Hehe! Lenke til kommentar
Slashfreak Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 Hyggelig at "noen" har fått litt motstand.... Lykke til med "LCMC" Du er kansje den første på gamer, men jeg har sett andre. Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Slenger meg med PSN: Oakis Endret 26. april 2008 av Oakis Lenke til kommentar
SpillFyr123 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Skikkelig kreativ du er a Tar alt som jeg hadde først i min tråd og legger det i din Lenke til kommentar
Slashfreak Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 Skikkelig kreativ du er a Tar alt som jeg hadde først i min tråd og legger det i din For det første har jeg en egen klan-internettside.... Som jeg har hatt ganske lenge nå.... Lenke til kommentar
Slashfreak Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 Skikkelig kreativ du er a Tar alt som jeg hadde først i min tråd og legger det i din Pluss at det du har, har du tatt fra noen andre igjen Haha! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Skikkelig kreativ du er a Tar alt som jeg hadde først i min tråd og legger det i din Ta det som et kompliment at han kopierer deg da! Lenke til kommentar
Slashfreak Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 Skikkelig kreativ du er a Tar alt som jeg hadde først i min tråd og legger det i din Ta det som et kompliment at han kopierer deg da! Han har jo tatt fra andre igjen, trenger ikke være fra GTA IV, men andre som COD4 og TF2... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå