erikelg Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Hei, Det har samlet seg utrolig mye støv og dritt på innsiden av dekselet mitt og jeg er kin på å skru opp dritten og fikse det. Men jeg er ikke sikker på hva slags skrutrekker jeg kan bruke. Noen som har noen råtips? Mottas med takk Erik Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Har ikke peil på hva slags skruer T65 bruker, men om de ser ut som en stjerne, ikke vanlig 4 stjerners men 6 kantet stjerne så er det Torx skruer. Få tak i ett Torx sett som har små nok størrelser til å skru disse skruene. Men pass på at om du skrur opp mobilen selv så kan det gå ut over garanti og annet. Gjøres på eget ansvar. hehe Lenke til kommentar
erikelg Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 Fine saker Zimon. Forsåvidt enig i den biten om garanti men er ikke superfornøyd med telefonen uansett så må nok innrømme at sånt er høyest prioritert... Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 No problemo. Torx sett kan man få kjøpt på flere steder, Torx er blitt mere og mere vanlig rundt omkring da det er skruer og trekkere som ikke runder seg så lett heller. Sjekk ut med Biltema, Clas Ohlson, Thorsov bilrekvisita, Jernia ++++ så finner du sikkert verktøyet du trenger. Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Skal du kjøpe bare en enkelt trekker så tror jeg den skal ha betegnelsen T/06. Det hadde den jeg kjøpte for å skru opp min t68i. Regner med de har samme størrelse på skruene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå