RatedR Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hei. Har en film i ts. format, når jeg prøver å gjøre den om til avi. i mkv2vob får jeg bare opp unsupported video codec. Det er en HD-DVD 1080p Remux med Vc-1 codec, har prøft den med Zoom Player på pcen å er ikke noe galt med filmen. Vil ha den til avi så jeg kan se den på PS3 siden pcen ikke er kraftig nåkk. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
slazk Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Stresser med det samme selv. Får ikke til mkv2vob så jeg gikk over til PS3 Video 9 som jeg fikk til å fungere på en sampel av en mkv film, driver nå og convaterer hele filmen. Eneste problemet er at den har stått på i 15 timer nå og kommet 35%. Jeg har ikke den beste pcen lenger, ca 4 år. er dette normalt? Lenke til kommentar
RatedR Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Har også prøvd Ps3 Video 9, men en mkv. fil på ca 4,5 Gb ville tatt 23+ timer ifølge programmet. Orker ikke å vente SÅ lenge i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå