ulv666 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 blir min andre tråd dette, er ikke samme personer. ønsker bare å hvite hvordan man går fram for å kreve penger av noen privat. Kjøper kjøpte en bærebar pc, det skulle være en god en,verd mye.helt lovelig(selger sin) og i orden. den sluttet å virke meget kjapt, noe galt med harddisk, selger sendte melding om at handelen kunne omgjøres. selger kom, nektet å gi pengene tilbake fordi hd var ødelagt. Deretter mens kjøper sto med rygggen snudd, spandt han avgårde med bilen. med både penger og pc. selger gikk til politiet og annmeldte kjøper for vold og trusler. dette var bare løgn(vitner) og saken ble henlagt. hvordan går man fram for å kreve pengene tilbake, har jo hverken pc eller pengene nå. Selger har sener sagt at pc ikke var hans men en kammerat sin,(anntagelig ulovelig da tenker jeg) salgsummen på pc var alt for høy, kunne ha kjøpt en ny for den prisen. Lenke til kommentar
headbullen Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 En politianmeldelse eller leie inn noen torpedoer er vell eneste alternativet jeg ser her Lenke til kommentar
ulv666 Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Torpedo tar oppdrag. tror ikke summen er høy nok for en torpedo, dessuten blir jo ting veldig fort innviklet da. og fornærmede er innvandrer og blitt truet før med å bli kastet ut, fordi han havnet i krangel. Så han prøver gjøre ting riktig etter reglene. politiet sier ta det med meklingsrådet, meklingsrådet sier at han nekter å snakke med de. og derfor kan de ikke gjøre noe. Er så irriterende, når det var komunene som var pådriver, og jeg ikke møtte opp da jeg skyldte dem penger, måtte jeg betale alt av omkostninger +++.. Rart det ikke fines alternativer for vannlige folk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå