RKR1992 Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 Jeg synes faktisk bildet ble mye bedre om en gjør det speilvendt: Nei det var kanksje ikke så dumt det Lenke til kommentar
aksjetrading Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 hei. kjedelig sier mr master olsen? vel, kordan gjør man fuglebilder spennende? Sier han noe om det? :-) Mine få forsøk sier at da må fugler være i bevegelse, gjøre noe spennende. Trenger ikkje være store greier. Men bilde skal du være fornøyd med. Det var fint å se på, og du har truffet veldig bra med fokus. Lenke til kommentar
Eyefitness Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hvorfor forsøke å tolke uttalelsen til Mr.Olsen i verste mening? Jeg forstår det som at han mener det er kjedelig for fotografen at han ikke har mer av bildet så han har mulighet for å croppe annerledes. Til trådstarter: Jeg synes det var et flott og skarpt bilde av en nydelig fugl, men er enig med andre her i at det er synd du ikke fikk med hele fuglen. Lenke til kommentar
aksjetrading Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) - Endret 2. mai 2008 av aksjetrading Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå