Selvin Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Noen som vet av steder som fortsatt har noe igjen av release batchen sin? Litt treg med bestillinga her, gitt... Jeg tror platekompaniet har flere igjen, du kan ivertfall gå inn på nettsida og sjekke Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg er jo med PSN: Undesired5535 Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Er alle med på å utforske byen(ingen konkurranse/game mode) på tirsdag? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Er gjerne med jeg! PSN: Urgelol Lenke til kommentar
henky Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 sign me up! har bestilt fra vgp, saa er nok en uke igjen til jeg faar det. men er jo langhelg neste helg! PSN: henrikc Lenke til kommentar
pasilac Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg er med Fikk spillet i går, så jeg er klar på tirsdag... Hvis noen andre får det før tirsdag, ikke gå online. Rockstar overvåker det Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg er med Fikk spillet i går, så jeg er klar på tirsdag... Hvis noen andre får det før tirsdag, ikke gå online. Rockstar overvåker det Hvordan fikk du spillet så tidlig? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Seriøst? Har du spillet allerede`? Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 jæklar å mange det var nå da. Tror vi får kjøre flere rom med 16 spillere, eller om det er noen klan funksjon der. Hvem som helst kan starte rom og så er det bare å ''Invite to game'' med alle man har lagt til Henter spillet på tirsdag klokka 06 heh Er alle med på å utforske byen(ingen konkurranse/game mode) på tirsdag? gjerne det, men jeg skal spille story mode først. Bare komme inn i spillet litt. Tror de fleste her kommer til å spille multiplayer i helgen Lenke til kommentar
master_al Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg er med! PSN: Memoen Lenke til kommentar
kj0tar Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) I`m ready to rumble! - PSN: kj0tar Endret 27. april 2008 av kj0tar Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hvis noen andre får det før tirsdag, ikke gå online. Rockstar overvåker det Ser ikke hvordan rockstar skal gidde å straffet deg for å ha fått kjøpt spillet for tidlig. Er det noen som skal få pes for det så må det være butikken som selger det. Har enda ikke hørt noe fra lefdal , noen som har fått noen mail om at det er sendt? Lenke til kommentar
pasilac Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Kjenner en som driver en butikk... enig med deg når du sier at det bare er pes hvis rockstar faktisk overvåker spillene. Skal si dette spille er sykt bra. Alle får en mobiltelefon. Når en venn av deg er online kan du ringe han og dere kan spille co-op, eller rane banker f. eks. drive organisert kriminalitet EDIT: legger ved noen bilder så kan dere se Det gikk ikke... hvordan gjør jeg det? Endret 27. april 2008 av pasilac Lenke til kommentar
Bastian90 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 HEISANN! Kanskje en liten spoiler warning er på sin plass? Bare sånn for oss som har lyst til å faktisk spille GTA før vi vet alt om det?! Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Leste nettopp anmeldelsen til Dagbladet. Herregud som jeg gleder meg! Her. Ble en sekser gitt. Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 IM game PSN: Merius btw, noen som vet noe mer om elkjøp har kampanje på gta? jeg har ikke bestilt det, så satser på å få kjøpt det i butikk på tirsdag.. Lenke til kommentar
Candey Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 off topic: GT review på www.gametrailers.com nå! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Her er en liste over alle reviews der ute: http://n4g.com/ps3/games/g-21824/tt/metareviews.aspx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå