tosk422 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 psn: tosk422 Jeg er med! Forhåndsbestillte på gamezone.no gleder meg til det er i posten på mandag eller tirsdag! Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) PSN: XDamage Har ikke gledet meg så mye til noe siden jeg var liten og gledet meg til julaften. Er helt sykt hvor mye jeg gleder meg til GTA IV nå. Har bevisst unngått spoilers de siste par ukene, så det blir nok mange overraskelser. Har bestillt Special Edition fra Amazon, så jeg får det nok ikke før torsdag eller fredag, og blir nok en god del single player før jeg hopper inn i multi. Vi burde lage en Gamer.no klan eller noe? Endret 26. april 2008 av XDamage Lenke til kommentar
tosk422 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 PSN: XDamage Har ikke gledet meg så mye til noe siden jeg var liten og gledet meg til julaften. Er helt sykt hvor mye jeg gleder meg til GTA IV nå. Har bevisst unngått spoilers de siste par ukene, så det blir nok mange overraskelser. Har bestillt Special Edition fra Amazon, så jeg får det nok ikke før torsdag eller fredag, og blir nok en god del single player før jeg hopper inn i multi. Vi burde lage en Gamer.no klan eller noe? JA! Det hadde blitt fett! Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 håper det blir muliget får å lage en klan der! sånn at vi kan legge til alle der! vennelista på playstation tar bare 50 stykk Lenke til kommentar
Jaekt Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 blir med jeg er ikke helt sikker hvordan dette fungerer, men finner sikkert ut. PSN: Jaekt Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jeg blir med! Psn: SilentAssazzin Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 sorry for at dette er i feil tråd, men bare et spørsmål... må jeg legge psn'n deres til som venner for å spille med dere? er dessverre rookie i online spilling... Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 PSN: LommeMannen Gleder meg som bare FAEN! Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Med jeg også. fikk dog mail fra absoluttspull, de kunne ikke sende det før tirsdag, så får det en dag for sent. For det skrev de en mail med en forklaring på nesten en A4 side.Snakk om service sier jeg. Blir nok litt single på meg og i begynnelsen. Men PSN er Lomax. Har bestilt derifra og. Hva var grunnen deres? Vil det bli sendt med posten på tirsdag, eller er det dagen de legger det i "postkassen"? Grunnen til at jeg ikke har mailen selv evt, er pga jeg fikk forhåndsbestilt GTA til bursdagen Lenke til kommentar
Bastian90 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Det er nok feil, fikk jo beskjed idag om at de sender på MANDAG. altså så vi skal få det på release (: Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Legg meg gjerne til! Får limited edition om morgenen den 29. PSN: Breadcrumb Endret 26. april 2008 av vict0r Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Det er nok feil, fikk jo beskjed idag om at de sender på MANDAG. altså så vi skal få det på release (: Samme her. Er det slik at de som bestilte tidligst får sitt eksemplar sendt ut på mandag, mens de som var litt treiger må, av en eller annen grunn, vente en dag ekstra? Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Er det slik at de som bestilte tidligst får sitt eksemplar sendt ut på mandag, mens de som var litt treiger må, av en eller annen grunn, vente en dag ekstra? Ja de som ikke fikk av første forsyning får det sansyneligvis tilsendt på Tirsdag. Jeg har akkurat avbestilt mitt for og dra på butikk for og kjøpe det. Så blir en en som har fått mail om at han ikke får spillet på release som får det likevell PSN: kennet-_- Endret 26. april 2008 av Kennet_H Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 håper det blir muliget får å lage en klan der! sånn at vi kan legge til alle der! vennelista på playstation tar bare 50 stykk Bare50? Føkk! Da kan jeg jo nesten ikke legge til noen herfra da Dette må Sony-folka gjøre noe med. Trodde grensa lå på ca 300 eller noe jeg. Sony! Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Diskusjon.no kan ha 3-4 ''servere'' på IV Lenke til kommentar
Defekt Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Noen som vet av steder som fortsatt har noe igjen av release batchen sin? Litt treg med bestillinga her, gitt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå