tc47 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 litt offtopic her og nå, men med auto save når er det at det lagrer? hvis jeg liksom går til safehouse og lagrer sjøl og sover, og etter det går jeg ut og dør eller blir tatt av politiet og mister pengene/pistolene mine, blir det da auto lagret sånn at jeg har ingenting igjen når jeg da slår konsollen på neste dagen? eller er det bare om jeg mister alt også går til safehouse og lagrer at det er sånn? så basically, spørsmålet mitt er: hva betyr autosave i GTA IV? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Så basically, spørsmålet mitt er: hva betyr autosave i GTA IV? Den saver automatisk for deg etter oppdrag og den slags. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Så basically, spørsmålet mitt er: hva betyr autosave i GTA IV? Den saver automatisk for deg etter oppdrag og den slags. takk, håpet på det Lenke til kommentar
r0lfi Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Add meg :-) PSN:r0lfi- Husk nicke er skrevet med "null" i steden for "O" :-) Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) har alle problemer med å få spilt online eller? eller er det bare meg??? Endret 3. mai 2008 av viuldriftking Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) @viuldriftking: Litt mye off-topic, men ja, serverne har vært ustabile. Det funka for meg i hele går, men har ikke sjekket i dag. Endret 3. mai 2008 av Nitrius Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg spillte nettopp en liten runde. Vanvittig morro. PSN : LeGranDuc Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg har spilt mitt GTA IV på PS3 et par dager og helt klart funnet ut at jeg ikke har tid og tålmodighet til spillet. Jeg har nok blitt for gammel. Jeg selger mitt til de som bor i Oslo omegn og kan hente selv. Ikke forvent å gjøre et kupp prismessig, jeg har råd til å la det ligge i skuffen eller gå til ebgames. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Ser at noen driver å sender inviter i hytt og kanon ... Jeg kommer ikke til å spille online før SP er ferdig Lenke til kommentar
Candey Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Ser at noen driver å sender inviter i hytt og kanon ... Jeg kommer ikke til å spille online før SP er ferdig Samme her. Liker liksom og bli ferdig med SP delen først jeg. Lenke til kommentar
flogging_molly Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 blir med jeg å Psn: butox66 Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Må bare få spillet først.. Forhåndsbestilte på EBG, men første pulje var utsolgt.. balle! Uansett, darthgodo er psnid, jeg er med til helgen regner jeg med:-) Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Update 1.01 er ute, kan lastes ned akkurat nå! Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Update 1.01 er ute, kan lastes ned akkurat nå! 1.01? Wow, tror ikke vi kan vente oss noen revolusjon akkurat ... Hva er fikset? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Freeze problemene, noe jeg ikke sleit med hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå