bajas11 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Off topic:Når man starter spillet, må man se alle de bildene før man kan begynne? Det tar så lang tid Selv har jeg ikke GTA IV , men mener at en kamerat sa at bildene var loadingen da jeg spilte hos han? Ikke sikker men,? Det er nok loadinga, ettersom man hører hardisken jobbe + at det ikke er noe loading senere i spillet. Så regner med at man ikke kan "skippe" det. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 kan bekrefte at man IKKE kan skippe det og kan vel bare gjette at det er loadingen, men ja jeg er ganske sikker på at det er det Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Kjipt. Men etter bildene kommer jo loading? :S Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Kjipt. Men etter bildene kommer jo loading? :S Det er jo kjenne merket til GTA da, de fargerike bildene når du loader... Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Åh, jeg har enda ikke prøvd multiplayer. Jeg er alt for opphengt i singleplayer-modusen for øyeblikket. Greier simpelhen ikke å legge det fra meg.... "Bare eeeeett mission tiiiiiil?" liksom Blir nok mer multiplayer i helgen tipper jeg. Jeg har ledige plasser på vennelisten, så bare add meg. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Gjett hva som lå i posten når jeg kom hjem fra jobb... dette blir en herlig helg... Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 PSN: Kimzor Så du ikke la meg til sist gang du oppdaterte første post. Vet ennå ikke helt når jeg greier å spille MP tho. Singleplayer delen er så digg Lenke til kommentar
Livert Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hvordan er soundtracket i spillet? Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Kommer ikke til og spille MP før jeg er helt ferdig med SM. Men da blir det nok en god del Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hvordan er soundtracket i spillet? Helt SINNSSYKT konge! Lenke til kommentar
whoups Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Add meg ja! Playstation 3 Nick: whoups Endret 2. mai 2008 av whoups Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Singeplayer storyen blir bare bedre og bedre! PSN: Undesired5535 whoups.. Det er ikke lovt med bilder i signaturen Lenke til kommentar
whoups Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Ah, viste ikke det, takk btw join #GTAIV.NOR @ QuakeNet Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Ingen som kunne tenkt seg litt online spilling nå? Lenke til kommentar
whoups Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Ingen som kunne tenkt seg litt online spilling nå? Mjae, så snart jeg får tven! Lenke til kommentar
Hitman2k Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Dette her er kansje litt offtopic . Men noen her som vet om det går ann og få en garasje og lagere bilene sine der ??. fikk en bil av han dere bruce. Og har lyst til og ta vare på den . Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Du kan kun lagre biler utenfor safehousene dine, i de gule boksene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå