hvo91 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 ikke nå men virket før i dag Lenke til kommentar
Espen_k Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Im in, PSN: Fjelljgeita PS3 20 og 60GB + XB360 er de så langt kjente konsollene som prakkes litt med frysing av skjermbildet. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg har HD TV og 60gb ps3 det verste jeg har opplevd er lag Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Leif Har noen med PS3 opplevd at spillet bare fryser og ikke vil fungere? Tydeligvis har flere Xbox360 brukere opplevd dette allerede. Det ymtes frempå at det også kan gjelde PS3 utgaven. Opplevde det samme for 1 time siden Endret 29. april 2008 av MrSmile Lenke til kommentar
Ando_89 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 går det ann å trene på treningsstudio på dette spillet, som på det forrige? Lenke til kommentar
master_al Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Herlig kamp, godt å slå Barcelona. Nå blir det kanskje Liverpool-United i finalen GTA IV er så utrolig bra, spilt det rundt 2 timer nå. Og oppdragene blir bedre og bedre. Litt synd at enkelte har så stygge aksenter at det blir vankselig å skjønne hva de sier(tenker ikke på hovedpersonen, men en annen fyr). Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Mulig å sette opp egne games? Altså du og dine venner spiller? Eller er det bare random hvor man går inn? Lenke til kommentar
goggys Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Herlig kamp, godt å slå Barcelona. Nå blir det kanskje Liverpool-United i finalen GTA IV er så utrolig bra, spilt det rundt 2 timer nå. Og oppdragene blir bedre og bedre. Litt synd at enkelte har så stygge aksenter at det blir vankselig å skjønne hva de sier(tenker ikke på hovedpersonen, men en annen fyr). Regner med du tenker på Little Jacob, og Badman. De har jo den råeste aksenten noensinne da :!: Holdt på å le meg i hel første gangen jeg møtte Badman, og skulle snakke med han. Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Går et an å hoste egen server der med passord? Så vi på diskusjon.no lettere kan spille sammen uten noen randoms fra Polen. Min ID er: staze1 Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 går det ann å trene på treningsstudio på dette spillet, som på det forrige? De har fjernet alt slikt som var i SA. Thank god Tror ihvertfall IDn min er Kimzor. Og ja. Little Jacob er herlig da Lenke til kommentar
haugo Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Legg meg til. PSN: haugo91 Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Herlig kamp, godt å slå Barcelona. Nå blir det kanskje Liverpool-United i finalen GTA IV er så utrolig bra, spilt det rundt 2 timer nå. Og oppdragene blir bedre og bedre. Litt synd at enkelte har så stygge aksenter at det blir vankselig å skjønne hva de sier(tenker ikke på hovedpersonen, men en annen fyr). Sett på Subtitles da =D Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Har lagt til en liten gjeng. Orket ikke legge til alle som har postet her selv. I hvertfall ikke med engang! Valgte ut noen jeg tok... For det meste folk med mange poster og gamle travere på forumet! Endret 30. april 2008 av qweac Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 PSN: dimdal Tar gjerne noen multiplayerspill i godt lag! Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hvorfor er ikke jeg blitt lagt til på lista over folk som er med i *Homie klubben* ? Trådstarter Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Sikkert lat. Hehe Det er for dårlig Lenke til kommentar
Kajo2k Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Er det bare meg, eller funker ikke multiplayer for øyeblikket? EDIT: Ugh, var bare PSN pålogginga som monga. Endret 1. mai 2008 av Kajo2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå