Footy Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Skal på tur i firmabil i morgen, og skulle gjerne ha rettet på en feil i anlegget før jeg sitter å kjører i 8 timer... Bilen er utrustet med basskasse, forsterker og 2 høytalere foran (en Vito dette er snakk om), men når motoren er i gang kommer det en slags hyppig durelyd ut av høytalerene, gasser jeg på så øker styrken og intensiteten på lyden... Napper jeg ut kontakten til høytalerene forsvinner de helt.. Noen som ha rnoe forslag eller løsninger? takk takk Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Som de tusenvis som har spurt her inne før, så er dette mest sannsynlig et jordingsproblem, så det er bare å sjekke alle jordinger som har med stereo`n å gjøre Lenke til kommentar
Footy Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 åja...ok.. Så problemet ligger mest sannsyling ved forsterker eller bak spilleren da? Lenke til kommentar
tobbelobb Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 åja...ok..Så problemet ligger mest sannsyling ved forsterker eller bak spilleren da? Forsterker. Lenke til kommentar
MasterOfDisaster Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 eller så kan det hende linje ut på spiller hat blitt ødlagt? Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Som de tusenvis som har spurt her inne før, så er dette mest sannsynlig et jordingsproblem, så det er bare å sjekke alle jordinger som har med stereo`n å gjøre Eller at det er dynamostøy som smitter over på signalkabelen dersom denne ligger ved siden av strømkabelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå