commie-k Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Check it out! FCG!! http://home.no/fcg Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 lol! loosers unite yourself! p.s. menyvalget bør hete soldier! uten S.. når det bare er EN soldat der vettu. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 for "confidential".. er det et annet ord for "ingen andre ville være med i klubben min"? Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 FCG er en "one man army" eller? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 hehe men er det vitsi å poeste her og da? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 :lol: seriøst bra! håper det er meint som en vits... dårlig navn, dårlig side, dårlig i det heile tatt... Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Hei commie-k! Eg kjenner mange av innbyggarane i Førde (regner med at det er Førde på vestlandet du snakker om). Og eg trur ikkje du får med deg så veldig mange andre enn Solberg (Solberg vart overvåka av det hemmelige politiet tidligare,ein av dei som har fått sett "mappa si"). Elles så trur eg ikkje du og dine eventuelle meningsfeller vil kunne greie å skape ein revoulusjon.Dette har blitt forsøkt mange ganger opp gjennom historien og ikkje fungert. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Hei commie-k! Eg kjenner mange av innbyggarane i Førde (regner med at det er Førde på vestlandet du snakker om). Og eg trur ikkje du får med deg så veldig mange andre enn Solberg (Solberg vart overvåka av det hemmelige politiet tidligare,ein av dei som har fått sett "mappa si"). Elles så trur eg ikkje du og dine eventuelle meningsfeller vil kunne greie å skape ein revoulusjon.Dette har blitt forsøkt mange ganger opp gjennom historien og ikkje fungert. Mulig det er faren hans? Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Hei SnowDOG_! Nei,det er det nok ikkje.Forøverig synest eg Kyrre aka commine-k har forandra seg dei seinaste åra. Fra han dreiv med skating i utstillingshallen i Førde og var ein beskjeden gutt. Til no når han er blitt ein mann med sterke politiske meiningar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå