Gå til innhold

Førde Communist Guerilla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei commie-k!

Eg kjenner mange av innbyggarane i Førde (regner med at det er Førde på vestlandet du snakker om). Og eg trur ikkje du får med deg så veldig mange andre enn Solberg (Solberg vart overvåka av det hemmelige politiet tidligare,ein av dei som har fått sett "mappa si").

Elles så trur eg ikkje du og dine eventuelle meningsfeller vil kunne greie å skape ein revoulusjon.Dette har blitt forsøkt mange ganger opp gjennom historien og ikkje fungert.

Lenke til kommentar
Hei commie-k!

Eg kjenner mange av innbyggarane i Førde (regner med at det er Førde på vestlandet du snakker om). Og eg trur ikkje du får med deg så veldig mange andre enn Solberg (Solberg vart overvåka av det hemmelige politiet tidligare,ein av dei som har fått sett "mappa si").

Elles så trur eg ikkje du og dine eventuelle meningsfeller vil kunne greie å skape ein revoulusjon.Dette har blitt forsøkt mange ganger opp gjennom historien og ikkje fungert.

Mulig det er faren hans? :roll::shrug:
Lenke til kommentar

Hei SnowDOG_!

Nei,det er det nok ikkje.Forøverig synest eg Kyrre aka commine-k har forandra seg dei seinaste åra. Fra han dreiv med skating i utstillingshallen i Førde og var ein beskjeden gutt. Til no når han er blitt ein mann med sterke politiske meiningar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...