Decline Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Heisann, På tide med nytt design til porteføljen min. Ikke at det gamle er så spesielt stygt, men etterhvert som jeg bygde ut php-systemet ble ting fort litt knotete. Derfor har jeg nå lagt et design som er bedre tilpasset systemet bak. Foreløpig fungerer det nye designet bare som en forside, linkene fører til det nåværende designet... Jeg skal først finne ut hvordan jeg vil ha portefølje-undersiden, før jeg antakeligvis bytter om det nåværende designet. Her er det nye: http://portefolje.net/index2.php Vil gjerne først og fremst ha tilbakemeldinger på design og layout, brukervennlighet etc.! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 fin side, veldig pent design og god 'stemning', MEN logoen hang ikke helt med. Det er noe med fonten, eller det at den er helt svart. Den svarte meny-linja synes jeg og kan få en annen farge. Kanskje litt lysere, ELLER at fonten får en annen farge. Ellers synes jeg det ble litt trangt. Du kunne kanskje gjort litt om på typografien/oppsettet. Spesielt i footer. Lenke til kommentar
iM'andY Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) HELLo! Veldig fint og bra utført design dette falt absolutt i min smak, men skal ikke denne tråden i forumet "websidekritikk"? : pp Endret 28. april 2008 av infeCtion Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Litt OT: Du er vel litt for glad i å lage glossy bilder . Lenke til kommentar
Decline Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 infeCtion, ojsann, nytt forum ja! Hadde vært takknemlig om en moderator kunne flyttet tråden?? Henzorz, huh? Glossy bilder? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Flyttes til Websidekritikk. Mulig jeg har ork til å komme med tilbakemeldinger også, etter hvert. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 infeCtion, ojsann, nytt forum ja! Hadde vært takknemlig om en moderator kunne flyttet tråden?? Henzorz, huh? Glossy bilder? I ditt galleri . Lenke til kommentar
Decline Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Ny oppdatering! Har endra endel på designet nå, prøvd ut forskjellig, og kom fram til dette: http://portefolje.net/index2.php Kommentarer takk! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Siden din er kanskje bedre enn snittet, men jeg synes faktisk det forrige designet ditt er penere (det som kommer til syne når man f. eks trykker blogg). Virker som du nå prøver å kjøre en ny, konservativ stil som kanskje ikke passer deg helt? Endret 5. mai 2008 av flodhest Lenke til kommentar
Decline Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Hm mulig det. Greia er at jeg skulle hatt et design som er bedre tilpasset portefølje og bloggsystemet mitt! Det nåværende designet er litt klumsete bygd opp når det gjelder å plassere elementer og tekst... kanskje du mener jeg burde være mer eksperimentell når det gjelder layoutet? Lenke til kommentar
Decline Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Ny bakgrunn... litt mer meg og mine utallige nebula-bilder, men for dominerende? You decide! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Dette synes jeg ble mye bedre! Det var et eller annet med den forrige bakgrunnen asså. Nå faller bitene på plass Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg synes denne bakgrunnen ble i overkant glorete igjen I tillegg synes jeg den lysende kladden helt på venstre side i bakgrunnen ødela balansen helt. Bildet er heller ikke klippet bra, så på skjermen min blir det en markant avslutning på bakgrunnen. Andre ting: - Det gamle designet ditt er best. - Menyen var veldig rar på den nyeste kladden. - Designet føles ubalansert og litt rotete. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Må også skyte inn at det gamle designet ditt virker langt bedre. Bedre gjennomført og virker mer profesjonelt. Digger rett og slett det gamle designet, og skjønner ikke helt hvorfor du skal gidde å bytte. Ser det angående PHP-systemet, men er det ikke noen måte du klarer å ordne dette på med nåværende design? Lenke til kommentar
ampersand Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 bra, men bakgrunnen skiller seg ut på mer enn 1280 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå