Olaaaaa Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Bestilte fra Platekompaniet for en måned siden, disken står i Xboxen nå. Fader, hvorfor skriver jeg dette jeg burde spil..... Lenke til kommentar
Merath Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Gametrailers har også kommet ut med en video review, sytes den var veldig bra CLICKY Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Har prøvd å fått kjøpt den idag. Men alle butikkene nekter :-(. Så må bite i det sure eplet og kjøpe det imorra. Synd egentlig, jeg jobber i en videobutikk og skulle egentlig få den på fredag forrige uke, men ble utsatt til imorra. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 hmm kk , får prøve å komme meg til elkjøp da:/ Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Vet ikke om det er posta før, men så ikke noe.. Nå har i allefal både gamespot og Eurogamer.net gitt GTAIV full score 10.. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Vet ikke om det er posta før, men så ikke noe.. Nå har i allefal både gamespot og Eurogamer.net gitt GTAIV full score 10.. OMG 10 av gamespot!? Det er sykt, trodde nesten aldri jeg kom til å få se det karakteren gitt av dem. Nå skal jeg bare rett på jobb, kjøpe PS3 bundle med GTA, og jobbe lenge..men så hjem å spille livet av meg!!! Endret 29. april 2008 av MrLG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå