GyldeN Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Vi vil kunne få ordren din av gårde på tirsdag, slik at du under normale omstendigheter kan forventet den levert den 30. April. 1 dag etter releasedato. Vi understreker at vi inntil kl. 15 fredag den 25. april enda forventet å få denne leveringen i tide til å få sendt din ordre på mandag. Ber om forståelse for situasjonen, og beklager at dette skjer. Vi gjør alt det vi kan for å unngå slike problemer, men her er det dessverre ting som skjer som vi ikke kan kontrollere. Håper du vil vente på levering fra oss, men har full forståelse for om det ikke er ønskelig. Med vennlig hilsen AbsoluttSpill.no Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 fikk den hr og veldig surt. skal se om eg kan skaffe det på elkjøp på tirsdag istedenfor og sende spillet fra AS i retur til dem. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Noe av det som overrasket meg mest i videoen var den lille "happy time" Niko fikk i bilen ifra ei som jeg formoder tok seg betalt for det. Det var jo faktisk ganske grafisk, i spillmessig forstand. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Mangel på hd hos X360 er det som utgjør forskjellene. Når utvikler kan lage et spill fra bunnen av vel vitende om at konsollen har hd, kan denne bruke dette. Det er mindre popups f.eks på PS3 siden spillet bruker hd. Loadetider er også kortere. Om noe av dette strengt tatt er merkbart for den jevne mann er usikkert. Jeg tror ihvertfall ikke det. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Noe av det som overrasket meg mest i videoen var den lille "happy time" Niko fikk i bilen ifra ei som jeg formoder tok seg betalt for det. Det var jo faktisk ganske grafisk, i spillmessig forstand. Forskjellene på dette og sex-scenen i San Andreas er vel at her har de klær på, og man ser ikke "De nedre deler". På strippeklubbene i IV derimot...men så vidt jeg har forstått går det bare an å få en striptease, ikke å ligge med dem. Lenke til kommentar
G25 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Når det gjelder det der grafikkgreiene så er det vel bare fjortisser som velger å kjøpe det på ps3 fordi det er noe bedre grafikk og mindre popins.. hvem pokker bryr seg liksoM Jeg har begge konsollene og i online spill er det en fryd å spille med PS3. Grunnen er at det faktisk ikke er disse hylende fjortissene som du ofte finner hos Xbox 360. Jeg hadde bestemt meg for GTA IV på PS3 for lenge siden. Det er en bra at PS3 versjonen ble best Endret 27. april 2008 av G25 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Da har du kanskje også hørt om mute-funksjonen Men eg er forsåvidt enig, det er mange GI.Joe`es ute og går på Xbox Live, så mute-funksjonen er flittig brukt i COD4 for å si det sånn. Endret 27. april 2008 av Mala Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Når det gjelder det der grafikkgreiene så er det vel bare fjortisser som velger å kjøpe det på ps3 fordi det er noe bedre grafikk og mindre popins.. hvem pokker bryr seg liksoM Jeg har begge konsollene og i online spill er det en fryd å spille med PS3. Grunnen er at det faktisk ikke er disse hylende fjortissene som du ofte finner hos Xbox 360. Jeg hadde bestemt meg for GTA IV på PS3 for lenge siden. Det er en bra at PS3 versjonen ble best sjæl ass :!: Uansett, dette spillet blir jo majestetisk,episk, storslått osv, ti av ti fra IGN! Og stortsett alle andre anmeldelser jeg har sett Men har ikke forhåndsbestilt, så ber til gudene om at jeg finner et eksemplar til PS3 på tirsdag ass! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Uansett, dette spillet blir jo majestetisk,episk, storslått osv, ti av ti fra IGN! Og stortsett alle andre anmeldelser jeg har sett Men har ikke forhåndsbestilt, så ber til gudene om at jeg finner et eksemplar til PS3 på tirsdag ass! det tror jeg nesten du bare må glemme. jeg vet flere butikker som ikke får inn nok ps3 versjoner til å gi ut på release engang, noe som er velidg synd for jeg kunne godt tenkt meg det på ps3 istedet for på 360. Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg bor i Oslo da, og det vel her det er flest bbutikker og de tar inn flest eksemplarer. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Off topic er fjernet fra tråden. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 ser skikkelig bra ut, men har ikke ps3 eller x-box :/ får lyst å kjøpe en ps3 bare for å spille dette spillet Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Off topic er på nytt fjernet fra tråden. Lenke til kommentar
Kheiron89 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg tror jeg skal ramme inn dette spillet. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 hm åssen er det med folk som ikke har fått forhåndsbestille osv!:o mulig å få tak i en kopi på dagen? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 hm åssen er det med folk som ikke har fått forhåndsbestille osv!:omulig å få tak i en kopi på dagen? Jeg bor i USA og er stygt redd for at det kommer til å bli utsolgt, men skal gjøre mitt beste Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 hm åssen er det med folk som ikke har fått forhåndsbestille osv!:omulig å få tak i en kopi på dagen? Ja Elkjøp har tar aldri forhåndsbestillinger. Må dog regne med at andre enn deg stiller opp i åpningstider. Tviler på at det blir utsolgt altfor fort, men for sikkerhets skyld stiller jeg meg der ganske litt før åpning. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Ser ut som du må være litt tidlig ute på morningen for å få tak i spillet, spesielt om du bor i en større by her til lands, men Elkjøp er best bet som ReSSaA nevner. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Forhåndsbestile hos GameZone tidlig i Mars og det ble ihvertfall sendt på Lørdagen. Så jeg regner med å ha det i dag egentlig. Spørs hvor rask Posten er egentlig. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Gamezone har ikke sendt dem, ifølge en av selgerene står status som sendt, men de er bare gjort klare for sending og vil ikke sendes før i dag. Men du kan jo håpe fordet, bare ikke ha for høye forhåpninger om å få det i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå