Toska92 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Glad mitt eksemplar av dette tydigvis ekstreme spillet ikke er forsinka:) De neste ukene(som er fulle av prøve-eksamener, framføringer og viktige eksamener)blir det bare skole og GTA IV. Believe me:) Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 My goodness, ble lurt til å se videoanmeldelsen til IGN og seriøst, spillet er så fett at det grenser til overvekt! Lenke til kommentar
tom_bjk(politistudent) Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Tviler STERKT på at saints row 2 kan hamle opp med dette!! Har forøvrig sitti å sett på live streaming av en som sitter å spiller GTA IV non-stop. Fy faen så tøft det ser ut! Så du det nå nettopp eller? Hvor er det du har sett? Sjekk ut her: http://www.justin.tv/directory?category=gaming er flere som streamer live. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 My goodness, ble lurt til å se videoanmeldelsen til IGN og seriøst, spillet er så fett at det grenser til overvekt! Word! Det blir nesten som Mr Fisk på besøk i Willy Wonka's sjokoladefabrikk. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 http://xbox360.ign.com/dor/objects/827005/...iew_042508.html HD Review for de som spurte. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Never been som hyped. Men for all del så er dette spillet jeg har følgt mest med på i utviklinga, og spillet jeg har gleda meg mest til i min spillhistorie. Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Å herremin hatt! Dette vet jeg ikke om er overraskende eller ei, fordi jeg har alltid tenkt at GTA IV er et spill som er i stand til å få en 10/10 hos IGN! Og når dette faktisk skjer, så er det jo selvsagt helt utrolig imponerende!! Off jeg gleder meg sånt! At denne tittelen kommer inn på topp 10-lista på Gamerankings, er det ingen vits i å spekulere i! Tipper den kommer på 3.plass til slutt! Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Tviler STERKT på at saints row 2 kan hamle opp med dette!! Har forøvrig sitti å sett på live streaming av en som sitter å spiller GTA IV non-stop. Fy faen så tøft det ser ut! Så du det nå nettopp eller? Hvor er det du har sett? Sjekk ut her: http://www.justin.tv/directory?category=gaming er flere som streamer live. TakkTakk Lenke til kommentar
togr Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 ser frem til dette spillet. har forhåndsbestilt det hos absoluttspill, men står at de ikke har det på lager enda. vil de ikke klare å sende det ut til den 29. noen her som vet noe om det? ser elkjøp skal selge det for 379 kr. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 http://xbox360.ign.com/dor/objects/827005/...iew_042508.html HD Review for de som spurte. Den linken starta low-res videoen hos meg. Ble ikke HD før jeg trykka på "view high res" knappen under videoen. Url'en er fortsatt den samme, så det er vel ikke mulig å linke rett til HD utgaven. Bare så folk vet det. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) i *******! 10 i alt?? spillet blir sikkert århundrets spill gleder meg så sykt! Endret 26. april 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 IGN gir en 10'er? Jeg kjenner at jeg faller sammen ... Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Åh, jeg har aldri hatt mer lyst på en PS3/360 enn nå. At det er 9 år siden et spill fikk 10/10 på IGN sier litt. Det jeg er mer skeptisk til, er at de gir 10 på absolutt alt (Presentation, graphics, osv), men de sier ikke at det er tidenes beste spill. Jeg har kanskje feil syn på hva som kvalifiserer til hva? Det er ingen tvil om at spillet er fantastisk uansett... EDIT: Sjekka nå, og OoT fikk 9.0 på både Sound og Lasting Appeal. Endret 26. april 2008 av TanTheMan Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jeg har slått sammen 2 tråder som begge handlet om akkurat det samme. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 10 i alt? Ble litt skuffa der, må jeg si. For all del, det er sikkert et bra spill, men 10 i alt? Har vansker for å ta slike anmeldelser seriøst. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Aaahh Nå gleder jeg meg noe helt sinsykt, har ikke spilt tvspill siden juleferien, blir deilig å sette seg ned i sofaen igjen! Har fri både torsdag og fredag samt skal ta meg en studiedag på onsdag, detta blir bra Lenke til kommentar
MrL Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) 10/10 av ign!? Hvor mange spill testet av IGN har egentlig fått det? Det er bare sykt..dette må prøves så fort som F Endret 26. april 2008 av MrLG Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 i *******! 10 i alt?? spillet blir sikkert århundrets spill gleder meg så sykt! Og Overdrivelsesprisen 2008 gååår tiiil SKOOOGSLIIIIK! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå