Gå til innhold

IGN GTA4 Review


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Everything is active in Liberty City online -- the cops, pedestrians, traffic, and weather. And yes, the entire city is open to you and 15 of your closest friends."

 

Må være utrolig fett å ha hele byen åpen sammen med 15 andre folk i "Free Mode". Kommer til å være kaos, med fullt av purker, blodbad osv

 

Kommer helt klart til å bruke mye tid på dette spillet ja.

Endret av BadSmile
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm
check it gutta

 

 

PS3 versjonen er best, er sånn det skal være..

 

PS3 version has the edge in GRAPHICS----IGN says so alongside 1up

 

 

For those wanting to know which version looks better, the edge goes to the PS3. The textures and framerate are comparable, but the PS3 has far less pop-in. The 360 has richer colors, but the PS3 has better anti-aliasing making it look a little cleaner. Because GTA IV can preload onto the PS3 hard drive, the in-game loads are faster. Don't worry Xbox owners, the load times are rarely more than 30 seconds and don't occur very often. The slight visual edge goes to PS3, but the 360 is no slouch. Either version will do you proud."

 

there are some TECHNICAL GLITCHES like FR DIPS which are more evident on the X360

 

 

Hvor mange tråder skal du poste det der i? :]

Det har jo vært kjente lenge at ps3 ville se litt bedre ut.

 

Hvis jeg skal være jævlig, så får vi se i august når jeg kjører rundt i en bil du aldri

engang kommer til å se mens jeg gjør et mission du aldri kommer til å gjøre.

Lenke til kommentar
Hvem spiller vel GTA4 i august? Det er avleggs for lenge siden da. Dessuten ser jeg ingen grunn til at DLC ikke kommer på PS3 også, bare at det sikkert kommer til å koste noen dollar pr snute.

 

Finnes jo folk som spiller San Andreas i dag ;)

 

Dessuten får jo GTA4 lengre levetid grunnet den tilsynelatende gode online på begge platformer. Og du, GTA4 er avleggs sier du? Isåfall får dere som kun har PS3 det da regner eg med, siden Xbox 360 får nytt innhold.

 

Men ja, når eg ser slike lovord som dette her om GTA4 begynner eg å lure på om eg virkelig må revurdere mitt syn på GTA. Men eg er relativt blakk for tiden, så noe kjøpe blir uansett ei.

Lenke til kommentar
Hvem spiller vel GTA4 i august? Det er avleggs for lenge siden da. Dessuten ser jeg ingen grunn til at DLC ikke kommer på PS3 også, bare at det sikkert kommer til å koste noen dollar pr snute.

 

:!:

 

Wow. Jada, det er vel ingen som spiller gta om 4mnd fra nå av, og spillet vil bli helt glemt. Jeg tipper du har en playstation 3 btw? ^^

Lenke til kommentar

Jøss så vanskelig det skal vere for enkelte å skjønne da :roll: Pr. i dag veit vi ingenting om evt. PS3 ekskluisver, vi veit jo knappt ka Xbox 360 versjonen får heller for den saks skyld.

 

Men at sistnevnte får mer ein ein eksklusiv strikkegenser fra bestemor i østen samt eit sett porselen kopper fra onkel Ivan i amerika, det kan vi nesten vere sikre på ;)

 

EDIT: Overnevnte eksklusiver hadde tatt seg fint ut i Home da.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...