Skagen Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 (endret) "Everything is active in Liberty City online -- the cops, pedestrians, traffic, and weather. And yes, the entire city is open to you and 15 of your closest friends." Må være utrolig fett å ha hele byen åpen sammen med 15 andre folk i "Free Mode". Kommer til å være kaos, med fullt av purker, blodbad osv Kommer helt klart til å bruke mye tid på dette spillet ja. Endret 26. april 2008 av BadSmile Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 check it gutta PS3 versjonen er best, er sånn det skal være.. PS3 version has the edge in GRAPHICS----IGN says so alongside 1up For those wanting to know which version looks better, the edge goes to the PS3. The textures and framerate are comparable, but the PS3 has far less pop-in. The 360 has richer colors, but the PS3 has better anti-aliasing making it look a little cleaner. Because GTA IV can preload onto the PS3 hard drive, the in-game loads are faster. Don't worry Xbox owners, the load times are rarely more than 30 seconds and don't occur very often. The slight visual edge goes to PS3, but the 360 is no slouch. Either version will do you proud." there are some TECHNICAL GLITCHES like FR DIPS which are more evident on the X360 Hvor mange tråder skal du poste det der i? :] Det har jo vært kjente lenge at ps3 ville se litt bedre ut. Hvis jeg skal være jævlig, så får vi se i august når jeg kjører rundt i en bil du aldri engang kommer til å se mens jeg gjør et mission du aldri kommer til å gjøre. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Dette kommer til å bli så altfor, altfor bra! Lenke til kommentar
Defekt Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Fett at dette kommer ut når jeg har igjen en drøy måned av masteroppgaven, da... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 jeg får grøsninger over hele ryggen godt jeg har tatt meg fri fra tirsdagen og hele uken Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jeg så video-omtalen på IGN og må si at dette ser ut som det mest komplette spillet noensinne. Jeg tror det lever opp til hypen. Lenke til kommentar
tom_bjk(politistudent) Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Tviler STERKT på at saints row 2 kan hamle opp med dette!! Har forøvrig sitti å sett på live streaming av en som sitter å spiller GTA IV non-stop. Fy faen så tøft det ser ut! Endret 26. april 2008 av tom_bjk Lenke til kommentar
Olaaaaa Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Fett at dette kommer ut når jeg har igjen en drøy måned av masteroppgaven, da... Da får du noe å glede deg til når du er ferdig, vettu Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Tviler STERKT på at saints row 2 kan hamle opp med dette!! Har forøvrig sitti å sett på live streaming av en som sitter å spiller GTA IV non-stop. Fy faen så tøft det ser ut! Så du det nå nettopp eller? Hvor er det du har sett? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 ^ Let him, en ekte PS3 fanboy. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hvem spiller vel GTA4 i august? Det er avleggs for lenge siden da. Dessuten ser jeg ingen grunn til at DLC ikke kommer på PS3 også, bare at det sikkert kommer til å koste noen dollar pr snute. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hvem spiller vel GTA4 i august? Det er avleggs for lenge siden da. Dessuten ser jeg ingen grunn til at DLC ikke kommer på PS3 også, bare at det sikkert kommer til å koste noen dollar pr snute. Finnes jo folk som spiller San Andreas i dag Dessuten får jo GTA4 lengre levetid grunnet den tilsynelatende gode online på begge platformer. Og du, GTA4 er avleggs sier du? Isåfall får dere som kun har PS3 det da regner eg med, siden Xbox 360 får nytt innhold. Men ja, når eg ser slike lovord som dette her om GTA4 begynner eg å lure på om eg virkelig må revurdere mitt syn på GTA. Men eg er relativt blakk for tiden, så noe kjøpe blir uansett ei. Lenke til kommentar
asad Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hvem spiller vel GTA4 i august? Det er avleggs for lenge siden da. Dessuten ser jeg ingen grunn til at DLC ikke kommer på PS3 også, bare at det sikkert kommer til å koste noen dollar pr snute. :!: Wow. Jada, det er vel ingen som spiller gta om 4mnd fra nå av, og spillet vil bli helt glemt. Jeg tipper du har en playstation 3 btw? ^^ Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Forøvrig kan jeg ta med at det ikke er mange dagene siden jeg spilte San Andreas, men jeg tenker på majoriteten som skal spille GTA4 den 29. april. Er jo logisk nok at hvis Rock*/Take2 har DLC å utgi og kan tjene penger på det vil de selvfølgelig utgi det på PS3 også. Sann mine ord! Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 jaja...ser det for meg.. "takk for dei 50mill$ Microsoft, men me gjer det ut til ps3 og me..greit for dykk?" ja dette hadde vorte moro.. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Well, it seems that while PS3 owners may not be getting the same kind of extra goodies as their Xbox 360 counterparts are, they WILL be getting some. Just what exactly, they don't quite say. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hallo? Eksklusiv er eksklusiv, spesielt siden den ble betalt for. DLC-en til PS3 kommer til å være noe helt annet. My guess er home-støtte, med masse rockstar-effekter som man kan ha på seg der. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Jøss så vanskelig det skal vere for enkelte å skjønne da Pr. i dag veit vi ingenting om evt. PS3 ekskluisver, vi veit jo knappt ka Xbox 360 versjonen får heller for den saks skyld. Men at sistnevnte får mer ein ein eksklusiv strikkegenser fra bestemor i østen samt eit sett porselen kopper fra onkel Ivan i amerika, det kan vi nesten vere sikre på EDIT: Overnevnte eksklusiver hadde tatt seg fint ut i Home da. Endret 26. april 2008 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå