erik456 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 hei! kossen kan eg få Nintendo 64 emulator på ipoden min den er jailbreaket!!`??? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Selv om touchen kanskje er fysisk i stand til å kjøre N64, hvordan mener du du skal kontrollere ett emulator som krever thumbstick, d pad og 9 knapper? Den har ikke BT, så tilkobling av kontroll er ikke mulig, og ikke har den USB host. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Nintendo 64 Emulator til Touch har jeg ikke hørt noe om, sikker på at du ikke mener NES Emulatoren? Lenke til kommentar
Tannkrem1 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Siden Nintendo 64 sin hardware er ganske mye nyere og raskere i forhold til SNES og NES, vil det derfor bli et problem å emulere det optimalt på iPod-en sin 400MHz~ ARM-CPU... Hadde man skrevet om store deler av f.eks. Project64 sin kildekode til ARM-assembly (som for øvrig er noe en ikke gidder, siden en vet at det ikke egner seg å emulere dette på en iPhone/iPod Touch -- det finnes helt sikkert store deler ARM-assembly-kode for dette allerede, men uansett...), hadde det nok gått an å få resultatet som hadde fungert, men jeg tror uansett at det ville ha vært flere spill som hadde gitt fra seg vesentlig mye hakking og FPS-dropping. Dessuten er det, som kapteinen over skrev, et problem når det kommer til å styre spillene. Det hadde aldri blitt "enjoyable" å spille Nintendo 64-spill ved å bruke en touch-skjerm som kontroll. Konklusjon: Glem det, men NES eller SNES funker ålreit. :-) Endret 27. april 2008 av THROBiX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå