Tormod94 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hei jeg er en spiller som spiller "just for fun" og jeg vil starte en Tf2 klan er det noen som vill være med Clan name:Loco jugador Lenke til kommentar
realnils Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Kjempe greier! Har klan selv, men hvis det er noe du lurer på eller trenger hjelp til så bare add meg på friends, ser gjerne at vi får flere klaner i Norge så jeg er villig til å hjelpe dere på bena hvis dere skulle trenge hjelp. Min steamside finner du/dere i min signatur, så bare add meg. Lykke til! Edit: Nå så jeg jo at denne tråden faktisk er veldig gammel... Endret 14. oktober 2008 av realnils Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Tjekt å bumpe en gammal tråd ja Lenke til kommentar
guste Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) katen er tjek Endret 19. oktober 2008 av guste Lenke til kommentar
Bata Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 KJEKKKJEKKKJEKK! KJEKK-o-KJekt-o-matic... Teh world has gone supersoniK eleKtroniK, KJEKT! Tjukk derimot.... Skrives ikke kjukk, selv om det hadde vært jævlig fett! Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) KJEKKKJEKKKJEKK!KJEKK-o-KJekt-o-matic... Teh world has gone supersoniK eleKtroniK, KJEKT! Tjukk derimot.... Skrives ikke kjukk, selv om det hadde vært jævlig fett! Det hadde vært jævlig "tjekt", ikke fett On-topic: Lykke til med klanen. Vet at det er ganske mange nordmenn der ute som vil spille mer seriøst, så jeg håper det blir noe av klanen deres. Endret 20. oktober 2008 av Brass_Monkey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå