Jo Are Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hei har netopp kjøpt meg en stasjonær pc fra en kompis og har et spørsmål om kjøling: Inni pcen er det en vifte til strømforsyningen, en til skjermkortet og en til prosessoren. Men det er også to vifter bake og en på siden, har jeg behov for viftene bake og på siden? Jeg har lukket kabinett, grunnen til at jeg ikke vil bruke disse er at de bråker en del. Takker for svar Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Tja, det kommer jo an på, du vil jo helst ikke at PC-en skal bli varm, men samtidig er det mulig å fjerne en av disse viftene. Hvis kompontentene som trengs å holde seg kalde, er kalde nok kan du jo starte med å fjerne en av viftene for å se da om den har blitt for varm, eller om den er nødt til å ha begge viftene Lenke til kommentar
walsh Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Last ned et enkelt program for å overvåke tempen på cpu, gpu, hdd osv. så kan du jo sammeligne med og uten de viftene Coretemp, everest, cpucool osv Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Ja, god idé det der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå