Propofol Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) øyy.. Har et problem som jeg må få fikset så fort som mulig. Hver gang jeg trykker på Caps Lock, kommer det en beskjed nederst i høyre hjørne av skjermen. "CAPS LOCK: ON" eller "CAPS LOCK: OFF". Dette går ikke overens med enkelte programmer jeg bruker, noen programmer hakker når denne kommer opp. Jeg trenger hjelp til å få fjernet denne. Endret 25. april 2008 av eilertsen Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Vis du har installerte drivere til så slett de. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Vis du har installerte drivere til så slett de. Isåfall, hvordan vet jeg hvilken driver det er snakk om? Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Dette er typisk drivere som er fra produsent / OEM. Bare avinstaller alle slike programmer (de er unyttige uansett) som heter typ noe med HP, Acer osv.. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 Finner ingen driver som kan tenkes å være problemet. Jeg har et Hp keyboard og en HP skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå