lobfredd Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 er det mulig og bruke vista sin fildelig uten at man er på samme nettverk? Lenke til kommentar
Ludolf71 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 er det mulig og bruke vista sin fildelig uten at man er på samme nettverk? Det er ikke noe problem, men du må ha rettigheter til å aksessere filene. Når du prøver å koble opp maskinen og sharet på \\ip\share så vil du bli spurt om brukernavn og passord. Lenke til kommentar
lobfredd Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 er det mulig og bruke vista sin fildelig uten at man er på samme nettverk? Det er ikke noe problem, men du må ha rettigheter til å aksessere filene. Når du prøver å koble opp maskinen og sharet på \\ip\share så vil du bli spurt om brukernavn og passord. det kommer at jeg ikek kan komunisere med ip til min venn! Så hvordan gjøres det? Lenke til kommentar
Ludolf71 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 er det mulig og bruke vista sin fildelig uten at man er på samme nettverk? Det er ikke noe problem, men du må ha rettigheter til å aksessere filene. Når du prøver å koble opp maskinen og sharet på \\ip\share så vil du bli spurt om brukernavn og passord. det kommer at jeg ikek kan komunisere med ip til min venn! Så hvordan gjøres det? da tipper jeg at det er en trådløs ruter hos kompisen din og at han må sette PC-en sin i DMZ sone. Når du skriver inn ip'n til kompisen din havner du på den trådløse ruteren som avviser deg. Setter du den interne ip'n til PC-en med share i DMZ så blir du videresendt. Da bør det funke. Men det er som sagt bare ren gjetting da jeg ikke kjenner oppsettet hans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå