DeathSin Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Shadow Star Narutaru Kan noen fortele meg hva de andre sesongene etter sesong 1 heter for noe? Jeg kan ikke finne det noen steder så her er det jo so sinsykt mange som kan alt mulig om animes Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Shadow Star NarutaruKan noen fortele meg hva de andre sesongene etter sesong 1 heter for noe? Jeg kan ikke finne det noen steder så her er det jo so sinsykt mange som kan alt mulig om animes bare fordi du sa "animes" vil jeg ikke svare Lenke til kommentar
DeathSin Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 Shadow Star NarutaruKan noen fortele meg hva de andre sesongene etter sesong 1 heter for noe? Jeg kan ikke finne det noen steder så her er det jo so sinsykt mange som kan alt mulig om animes bare fordi du sa "animes" vil jeg ikke svare Vel jeg er vant til å snakke på engelsk siter ikke så mye på norsk lenger... Jeg kjenner jo nesten ikke noen som siter å ser på anime i norge da, ville du heller at jeg skulle ha sakt "Animasjons film"? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Shadow Star NarutaruKan noen fortele meg hva de andre sesongene etter sesong 1 heter for noe? Jeg kan ikke finne det noen steder så her er det jo so sinsykt mange som kan alt mulig om animes bare fordi du sa "animes" vil jeg ikke svare Vel jeg er vant til å snakke på engelsk siter ikke så mye på norsk lenger... Jeg kjenner jo nesten ikke noen som siter å ser på anime i norge da, ville du heller at jeg skulle ha sakt "Animasjons film"? egetlig ja, da hadde jeg nok ikke funnet noe å klage påXD=P Lenke til kommentar
DeathSin Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 hmm foretreker Animes jeg andre høres bare så forferdelig stykt ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå