ungkar1 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) er det smart å oppgradere pcen til vista. har xp, med 2gb ram. blir pcen tregere når jeg gjør det? Endret 25. april 2008 av needhelp99 Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 er det smart å oppgradere pcen til vista.er det smart?? først bør du opplyse hva slags pc du har ! for å svare på ditt spørsmål, må jeg si ubetinget ja, hvis du ha en kompitable pc. vista er helt annerledes en xp, men de mer jeg har brukt den, de mer jeg liker den. lykke til Lenke til kommentar
ungkar1 Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 jeg har packard bell. vet egentlig noe mer. den har nvidia geforece go 7300 som skjermkort. alt jeg vet. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jeg ville beholdt XPen, men hvis du går for Vista, gå for Vista Home Premium. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 er det smart å oppgradere pcen til vista. har xp, med 2gb ram.blir pcen tregere når jeg gjør det? list hardware da Lenke til kommentar
Mark 9 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Dersom du oppgraderer og ikke kjører en "clean install" kan PCen bli tregere ja. Du kan også få andre problemer. Kan også være en fordel å oppgradere en "clean install". Og oppgraderer du fra XP til Vista vil du nok få et tregere system, men som de andre sier jeg også: List opp hardware! Lenke til kommentar
Digitalis Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Kjøp deg en ny harddisk og ha Vista på den ene og behold den orginale XP innstalasjonen på den gamle. Da kan du teste ut til du bestemmer deg hva du vil kjøre. Endret 8. mai 2008 av Digitalis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå