Atlesen Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hallo! noen som kunne sagt meg hva jeg skal gjøre nå? Vet ikke det helt, noen som har link? Bruker Asus med Xp Home.. Lenke til kommentar
TAS Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Du har lastet ned riktig driver til OS ditt,32bit eller 64bit? Lenke til kommentar
Atlesen Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Du har lastet ned riktig driver til OS ditt,32bit eller 64bit? Veit ikke Lasta ned fra filehippo,den update saken dems.. EDIT: Har 32 bits versjon Endret 25. april 2008 av Atlesen Lenke til kommentar
Atlesen Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Hvilket ati kort har du? Ati Radeon Xpress 200M.. PRøvde å laste ned fra ATI sine sider men får samme beskjed..-.- Tips? Lenke til kommentar
TAS Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Er det denne du har hentet? http://game.amd.com/us-en/drivers_catalyst...p/integrated-xp Lenke til kommentar
Atlesen Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Er det denne du har hentet? http://game.amd.com/us-en/drivers_catalyst...p/integrated-xp Ja, eller hvertfall prøvd, men det kommer samme beskjed..-.- Lenke til kommentar
TAS Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Prøvd å avinstallere de gamle driverene først? Lenke til kommentar
Atlesen Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Prøvd å avinstallere de gamle driverene først? Nei? Men blir ikke skjermen helt svart da? Eller er jeg helt på jordet? Lenke til kommentar
TAS Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Nei da,Skjermen blir ikke svart.Får bare "større" bilde,og store ikoner. Lenke til kommentar
Atlesen Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 Nei da,Skjermen blir ikke svart.Får bare "større" bilde,og store ikoner. Bør jeg ta backup først? Lenke til kommentar
vannslangen Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 nei, det trenger du ikke. du vil kunne bruke maskinen som normalt om du avinstallerer driveren. Gjorde det for 10 minutt siden selv, ati det og. Lenke til kommentar
Atlesen Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 Noen som kan hjelpe meg nå? Nå er skjermen helt rar og detfunker fortsatt ikke..-.- Lenke til kommentar
vannslangen Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hva som skjer da, hva som er problemet? Får du lagt inn den riktige driveren? Lenke til kommentar
Atlesen Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 skjer det sammme hele tiden.. prøvd 4-5 ganger etter jeg fjerna de andre driverne.. Lenke til kommentar
vannslangen Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 skjer det sammme hele tiden.. prøvd 4-5 ganger etter jeg fjerna de andre driverne.. Ikke den beste beskrivelsen. Er skjermen svart? Eller virker bare ikke driverene? Eller får du ikke installert driverene? Lenke til kommentar
Atlesen Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 skjer det sammme hele tiden.. prøvd 4-5 ganger etter jeg fjerna de andre driverne.. Ikke den beste beskrivelsen. Er skjermen svart? Eller virker bare ikke driverene? Eller får du ikke installert driverene? Får det samme som i første post..(bilde) Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Har du installert chipset drivere for HK? Først chipsetdriver Deretter se litt på de drivere fra catalog.update.microdoft. Installere derfra, slik at du får kontroll over saken, for deretter å update...hvis nødvendig, fra et annet sted. (med å klikk på en av linkene under Tittel, vil du få info om hva er det for noe) Lenke til kommentar
Atlesen Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Har du installert chipset drivere for HK? Først chipsetdriver Deretter se litt på de drivere fra catalog.update.microdoft. Installere derfra, slik at du får kontroll over saken, for deretter å update...hvis nødvendig, fra et annet sted. (med å klikk på en av linkene under Tittel, vil du få info om hva er det for noe) Hvor finner jeg info om HK info da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå