Gå til innhold

Lyd problemer med PS3!

Anbefalte innlegg

Jeg har problemer med å fp lyden til å fungere på PS3n min... Bruker HDMI-kabel. Da jeg kjøpte PS3n så funket lyden den første dagen, men dagen etterpå var lyden borte. Så prøvde jeg med en SCART, og da var lyden i orden. Men jeg ville jo ha HDMI i og med at jeg har 37''. Er ikke så morro med så liten oppløsning på så stor skjerm.

Så dro jeg bort et sted, hadde med meg PS3 dit. Der var det vanlig TV så jeg brukte SCART. Da jeg kom hjem igjen noen dager senere og koblet til PS3 så funket lyden med HDMI. Så har den funket siden, intill for et par dager siden. Det skjedde etter at jeg oppdaterte firmware. Samme som sist. Ingen lyd VIA HDMI, men SCART.

Jeg er sikker på at alle innstillinger står på riktig. Altså Video og Audio er satt til å gå ut via HDMI. Jeg har restartet maskinen så den kommer tilbake på default settings og så stillt den inn på Video/Audio via HDMI, men fortsatt ingen lyd.

Noen som har en idê?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv å skru av ps3en. Koble til HDMI og det du skal bruke til tv'en og ps3en. Hold inne på knappen ekstra lenge til den gir fra seg en annerledes lyd. Da skal alt være nullstilt og det blir innstilt etter hva du har koblet til.

Fungerer det ikke da kan det kanskje hende det er noe feil med hdmi kabelen, eller så vet ikke jeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...