inoan Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Har et problem: Windows XP logger av automatisk når jeg ikke bruker maskinen på noen timer. Dette kan være om natten. Maskinen er logget på internett når jeg legger meg. Når jeg står opp så blir jeg møtt av Windows Account-menyen. Jeg finner ingen instillinger som tilsier at den skal slutte og gjøre dette. Dette har forresten skjedd i det siste. Plutselig begynte XP med dette tullet! Trenger hjelp fra noen smarte sjeler der ute.. Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Hm.. en mulighet kan være at du har satt på at den skal låse maskinen når skjermbeskytteren kicker inn..? Det kan du sjekke.. egenskaper for skjerm -> skjermbeskytter ... og se omd et står noe der om passord eller låsing.. Og en annen kan være at noen kamerater av deg har satt opp remote desktop på maskina di, og logger på den når du ikke bruker den.. Isåfall vil du bli kicka ut. Du kan nå sjekke på .. uh.. kontrollpanel -> system -> remote .. og se om det står noe der om at brukere har lov til å koble på deg utenfra.. Ellers. så.. uh.. *tenke* .. skriver noe hvis jeg kommer på noe Lenke til kommentar
inoan Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 Takker for raskt svar. Du hadde rett i at maskinen skulle spør etter passord når den "resumed" fra StandBy. Dette er nå fjernet. Skal se om det hjelper. Har ikke gitt noen adgang til Remote Controll på maskinen. Det er helt sikkert. Skal som sagt se om det hjelper. Takk foreløbig. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå