mjoff Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 For 2. gang i mitt informasjonsteknologiske liv har brenneren min nå funnet ut at den skal svikte meg igjen. Det som skjer er at den sier ingenting, men bare stopper opp midt i brenning, så må jeg restarte hele pc'n, og når den booter igjen så finner den brenner i bios, i windows, i utforsker som eget drive som det var før, i brennerprogram med korrekte hastigheter osv, men å lese eller brenne plater, å neida. Det vil den ikke. Dette er forresten en billig NEC ND1000a dvd-brenner. Lukter det retur til forhandler (1mnd siden jeg kjøpte), eller er det noen luretriks som har forbigått meg i all stillhet? på forhånd takk for den hjelp som måtte finnes Lenke til kommentar
letmein Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Tror brennerer blir "utslitt".. 2 av mine brennere har plutselig bare blitt kresne på medium, ikke gidder å brenne etc... Har en følese av at det er en «best før dato» på de Skal vel ikke se bortifra at det er noe som blir slitt inni brenneren. Lenke til kommentar
mjoff Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 Tror brennerer blir "utslitt".. 2 av mine brennere har plutselig bare blitt kresne på medium, ikke gidder å brenne etc... Har en følese av at det er en «best før dato» på de Skal vel ikke se bortifra at det er noe som blir slitt inni brenneren. dette var en ganske dårlig trent brenner da iallefall Lenke til kommentar
letmein Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Hendte med Philips brenner og Teac brenner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå