Gå til innhold

brenner som tar turen..

Anbefalte innlegg

For 2. gang i mitt informasjonsteknologiske liv har brenneren min nå funnet ut at den skal svikte meg igjen.

Det som skjer er at den sier ingenting, men bare stopper opp midt i brenning, så må jeg restarte hele pc'n, og når den booter igjen så finner den brenner i bios, i windows, i utforsker som eget drive som det var før, i brennerprogram med korrekte hastigheter osv, men å lese eller brenne plater, å neida. Det vil den ikke. Dette er forresten en billig NEC ND1000a dvd-brenner. Lukter det retur til forhandler (1mnd siden jeg kjøpte), eller er det noen luretriks som har forbigått meg i all stillhet?

på forhånd takk for den hjelp som måtte finnes

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror brennerer blir "utslitt".. 2 av mine brennere har plutselig bare blitt kresne på medium, ikke gidder å brenne etc... Har en følese av at det er en «best før dato» på de :roll: Skal vel ikke se bortifra at det er noe som blir slitt inni brenneren.

Lenke til kommentar
Tror brennerer blir "utslitt".. 2 av mine brennere har plutselig bare blitt kresne på medium, ikke gidder å brenne etc... Har en følese av at det er en «best før dato» på de  :roll: Skal vel ikke se bortifra at det er noe som blir slitt inni brenneren.

dette var en ganske dårlig trent brenner da iallefall :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...