Hugo-nil Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Noen som har et tips om program som katalogiserer mine mp3 filer og lignende ? har et program som heter WhereIsIt, det er kjempebra, emn jeg finner ikke crack til den (3.23) er lei av å lete igjennom 126 CD-plater før jeg finner den mp3 filen jeg skal ha ..... Lenke til kommentar
tZar Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Et program som jeg syns er bra heter Advanced Disk Catalog, dette er et program for generellt å katagorisere CD-er MVH Andreas Aulin Lenke til kommentar
Sjenever Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Her er også en: WhereIsIt, som du finner på http://www.whereisit-soft.com Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Hei! Det finst eit lite program som heiter listpro som katogiserer mp3 men,eg får ikkje programmet til å katogisere mp3er på cdar.. ;( Om du søker på forumet så finn du noen emner på temaet... Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Quote: On 2002-01-11 00:13, Hugo-nil skrev:...har et program som heter WhereIsIt, det er kjempebra, emn jeg finner ikke crack til den (3.23)... Fy, warez og cracks er ikkje lov på forumet. Lenke til kommentar
Hugo-nil Skrevet 11. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2002 eh .... skrev jeg Crack ? jeg mente jo noe helt annet .. He he (-: Lenke til kommentar
Nismo Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Hei. Dere vil sikkert ikke tro meg, men jeg har kjøpt lisens til WhereIsIt 3.23. Kostet 39US$. Det var rart å gjøre det (har aldri kjøpt noe program før). Kjempebra program. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå