Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Moon ja, jeg har ikke sett så mange av de jorneyman episodene, men jeg husker hun var knall i "daybreak" serien! som dessverre også er kansellert men gleder meg til å se henne i hovedrollen. Dog så blir jo ikke terminator det samme uten arnold.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Det stårat de har funnet female lead, det står ikke, ei er det det samme som at Terminatoren kommer til å være spillt av denne dama. De fleste filmer (med unntak av buddy-cop filmer ) har en male lead og en female lead , der den ene gjerne er "love interest" for protagonisten, enten det er mannen eller dama. Synd at Arnold ikke skal være med, men for å være helt ærlig, når resultatet blir som T3, så er det kanskje greit at han ikke er med? Så får jeg huske T1-2 med litt glede, glemme T3 og tenke på den nye trilogien som en ny serie alene, mer som med SW 4-6 vs 1-3. Det kan bli bra, men det kan også suge hestelem. Endret 23. mai 2008 av MrLee Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hmm.. er jeg den eneste som ikke synes T3 var så ille ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg