miniPax Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Hvilken av følgende kjølerene er best med tanke på støy vs kjøleeffekt? Skal brukes på en XP2000+ montert på et EPoX EP-8RDA. Er det forresten festehull rundt Socket på dette hovedkortet, eller bare ser det sånn ut? AKASA AK-824 Phantom Typhon Zephyr Er det noen andre kjølere som er i nærheten av de nevnt over i utseende? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Hmm. siden du sikkert har brukt lang tid på den fine oversiktlige posten så skal jeg svare! Hehe.. En kompis av meg kjøte det Photon, eller ka den hette, og en annen kjøpte sviftwch, (den verdens beste).... Han førsta har 2400+ og han andre har 1900+ han med 1900+ har det 15C kaldere! så kjøp den! Lenke til kommentar
TriNitroToluen Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Har Swiftech MCX462+ selv, denne er sinnsyk. Gå for den. Da kan du også velge vifte selv, gå f.eks for en 19dB papst. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Er ikke den SLK-saken de har på Microplex bedre? Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 Hmm. siden du sikkert har brukt lang tid på den fine oversiktlige posten så skal jeg svare! Var det så synelig? :oops: Hater uoversiktelige poster. Legg spesielt merke til at kjølerene er alfabetisk sotert 8) Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Kjøp en Thermalright kjøler i SLK-serien + en "fancypants" vifte. Kjøler meget bra og kommer ti å se meget bra ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå