Yavel Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 ja siden det tydelig vis blir mange forum treff til sommeren, så lurte jeg på om noen var med på og ha et båt treff på sørlande. folk som da ikke har båt kan da sitte på med andre snille og hyggelige forum brukere. stor mulighet for kos og hygge der vi kan foreksempel grille. noen andre som har noen forslag om tid og sted eller om di vil være med Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Å lese sånt som dette får meg til å avsky pappa for at han solgte båten vår Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Ja dette kunne vært koselig . Med sør, hvor langt sør mener du? Det er litt begrenset hvor langt jeg kan dra jolla mi vekk fra Nøtterøy. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg har kano som er plassert i Arendal, spiller ingen rolle hvor vi treffes, er en jævel på å ro ser du. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg har kano som er plassert i Arendal, spiller ingen rolle hvor vi treffes, er en jævel på å ro ser du. Kan jeg stå på vannski etter? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Det går for fort, det er mao ikke ansvarlig. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg har kano som er plassert i Arendal, spiller ingen rolle hvor vi treffes, er en jævel på å ro ser du. Jeg er en jævel til og padle kano! 3 kasser øl i midten, og oss to? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg er med jeg! Bor i Kristiansand. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Jeg kan få tak i seilbrett, og de er jeg skamgod til å padle på. Eventuelt så kan vi seile på de. Endret 1. juni 2008 av Henrik C Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå